Audienţe TV 12 noiembrie. PRO TV s-a detaşat considerabil de Antena 1, iar locul 3, scăderi considerabile! Cum arată clasamentul final? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi, 12 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 17.3% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu 3,6% rating şi 21% share, iar Antena 1, pe locul 2 cu 2,4% rating şi 13,6% share (cifre în scădere). Pe locul 3 s-a aflat Kanal D cu cifre sub media staţiei – 1,1% rating şi 6,5% share, urmat de Antena 3 şi România TV. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 12 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 12 noiembrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 22.5% rating. La Măruţa – PRO TV a fost lider de audienţa cu 4.7% rating şi 20.9% share, în timp ce principalul competitor, Acces Direct – Antena 1 a obţinut locul secund cu 3.3% rating şi 14.5% share. Antena 3 a revenit pe locul 3 pe acest tronson orar cu 1.2% rating şi 5.3% share, urmat de Kanal D şi Prima TV.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 32.6% rating. Ştirile PRO TV au fost pe primul loc cu 8.8% rating şi 27% share, urmat de Observatorul de la Antena 1, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a obţinut o audienţă medie de 5% rating şi 15.4% share. Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 4 cu 2% rating şi 6% cota de piaţă.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.3% rating. Ultimul episod din Las Fierbinţi a fost lider de audienţa cu 12.5% rating şi 31% share, urmat de locul secund Antena 1 cu film artistic – 4.9% rating şi 12.2% share. Kanal D cu serialul turcesc “Un destin la răscruce” a obţinut locul 3 cu 3.4% rating şi 8.4% share.

Firicel & Celentano LAS FIERBINTI PRO TV

Firicel & Celentano
LAS FIERBINTI PRO TV

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 22.5% rating. La Măruţa – PRO TV a fost lider de audienţa cu 4.7% rating şi 20.9% share, în timp ce principalul competitor, Acces Direct – Antena 1 a obţinut locul secund cu 3.3% rating şi 14.5% share. Antena 3 a revenit pe locul 3 pe acest tronson orar cu 1.2% rating şi 5.3% share, urmat de Kanal D şi Prima TV.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 32.6% rating. Ştirile PRO TV au fost pe primul loc cu 8.8% rating şi 27% share, urmat de Observatorul de la Antena 1, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a obţinut o audienţă medie de 5% rating şi 15.4% share. Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 4 cu 2% rating şi 6% cota de piaţă.

Stirile Kanal D

Stirile Kanal D

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.3% rating. Ultimul episod din Las Fierbinţi a fost lider de audienţa cu 12.5% rating şi 31% share, urmat de locul secund Antena 1 cu film artistic – 4.9% rating şi 12.2% share. Kanal D cu serialul turcesc “Un destin la răscruce” a obţinut locul 3 cu 3.4% rating şi 8.4% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 12 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 12 noiembrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending