vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăAUDIENȚE TVAnalize Audiente TVAudienţe TV 12 octombrie. PRO TV, scor surprinzătoare în Prime Time. Cum...

    Audienţe TV 12 octombrie. PRO TV, scor surprinzătoare în Prime Time. Cum s-au împărţit cifrele în intervalul Acces?

    RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, luni, 12 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

    Ziua de luni a înregistrat o cifră medie de 18,6% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV, lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 3,7% rating şi 20% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 3,1% rating şi 16,4% share. Kanal D, locul 3 cu 1,6% rating şi 8,8% share, urmat de Antena 3 şi Prima TV.

     

    CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 12 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

    Audiente TV 12 octombrie - publicul comercial (1)


    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: Kantar Media

    Grafice: RADAR DE MEDIA


    În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 24.6% rating. PRO TV cu La Măruţa plus Ştirile de la ora 17, lider de audienţa cu 5.4% rating şi 21.8% cota de piaţă, în timp ce principalul concurent, Antena 1 cu Acces Direct s-a clasat pe locul 2 cu 4.3% rating şi 17.4% share. Kanal D cu Teo Show, locul 3 cu 1.4% rating şi 5.8% share. Topul a fost continuat de Prima TV şi Acasă.

    În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 32.8% rating. Ştirile PRO TV, record de audienţă – 9% rating şi 27.5% share, iar Observatorul de la Antena 1 a obţinut locul 2 cu 5.2% rating şi 15.9% share. Ştirile Kanal D, au obţinut locul 3 cu 2.5% rating şi 7.7% share.

    Andreea Esca Stirile PRO TV
    Andreea Esca
    Stirile PRO TV

    În interval orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.2% rating. Locul 1 a fost ocupat de PRO TV cu Masterchef – 9.8% rating şi 24.4% share, iar Antena 1 cu Poftiţi de vă iubiţi, locul 2 – 5.9% rating şi 14.8% share. Kanal D cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor a obţinut locul 3 cu 4.5% rating şi 11.2% share. Topul a fost continuat în intervalul de maximă audienţa cu postul Acasă şi Naţional TV.

     

    [nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

     

    În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 24.6% rating. PRO TV cu La Măruţa plus Ştirile de la ora 17, lider de audienţa cu 5.4% rating şi 21.8% cota de piaţă, în timp ce principalul concurent, Antena 1 cu Acces Direct s-a clasat pe locul 2 cu 4.3% rating şi 17.4% share. Kanal D cu Teo Show, locul 3 cu 1.4% rating şi 5.8% share. Topul a fost continuat de Prima TV şi Acasă.

    Catalin Maruta
    Catalin Maruta

    În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 32.8% rating. Ştirile PRO TV, record de audienţă – 9% rating şi 27.5% share, iar Observatorul de la Antena 1 a obţinut locul 2 cu 5.2% rating şi 15.9% share. Ştirile Kanal D, au obţinut locul 3 cu 2.5% rating şi 7.7% share.

    În interval orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.2% rating. Locul 1 a fost ocupat de PRO TV cu Masterchef – 9.8% rating şi 24.4% share, iar Antena 1 cu Poftiţi de vă iubiţi, locul 2 – 5.9% rating şi 14.8% share. Kanal D cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor a obţinut locul 3 cu 4.5% rating şi 11.2% share. Topul a fost continuat în intervalul de maximă audienţa cu postul Acasă şi Naţional TV.

     

    CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 12 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

    Audiente TV 12 octombrie - publicul comercial (2)


    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: Kantar Media

    Grafice: RADAR DE MEDIA

     

    Redactia Radar de Media

    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

    Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente