RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, luni, 12 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de luni a înregistrat o cifră medie de 18,6% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV, lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 3,7% rating şi 20% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 3,1% rating şi 16,4% share. Kanal D, locul 3 cu 1,6% rating şi 8,8% share, urmat de Antena 3 şi Prima TV.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 12 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Audiente TV pentru ziua de 6 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 7 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 8 octombrie 2015
- Audiente TV 9 octombrie PRIME TIME
- Analiza Wowbiz vs Un show Pacatos 5-8 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 11 octombrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 24.6% rating. PRO TV cu La Măruţa plus Ştirile de la ora 17, lider de audienţa cu 5.4% rating şi 21.8% cota de piaţă, în timp ce principalul concurent, Antena 1 cu Acces Direct s-a clasat pe locul 2 cu 4.3% rating şi 17.4% share. Kanal D cu Teo Show, locul 3 cu 1.4% rating şi 5.8% share. Topul a fost continuat de Prima TV şi Acasă.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 32.8% rating. Ştirile PRO TV, record de audienţă – 9% rating şi 27.5% share, iar Observatorul de la Antena 1 a obţinut locul 2 cu 5.2% rating şi 15.9% share. Ştirile Kanal D, au obţinut locul 3 cu 2.5% rating şi 7.7% share.
În interval orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.2% rating. Locul 1 a fost ocupat de PRO TV cu Masterchef – 9.8% rating şi 24.4% share, iar Antena 1 cu Poftiţi de vă iubiţi, locul 2 – 5.9% rating şi 14.8% share. Kanal D cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor a obţinut locul 3 cu 4.5% rating şi 11.2% share. Topul a fost continuat în intervalul de maximă audienţa cu postul Acasă şi Naţional TV.
[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 24.6% rating. PRO TV cu La Măruţa plus Ştirile de la ora 17, lider de audienţa cu 5.4% rating şi 21.8% cota de piaţă, în timp ce principalul concurent, Antena 1 cu Acces Direct s-a clasat pe locul 2 cu 4.3% rating şi 17.4% share. Kanal D cu Teo Show, locul 3 cu 1.4% rating şi 5.8% share. Topul a fost continuat de Prima TV şi Acasă.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 32.8% rating. Ştirile PRO TV, record de audienţă – 9% rating şi 27.5% share, iar Observatorul de la Antena 1 a obţinut locul 2 cu 5.2% rating şi 15.9% share. Ştirile Kanal D, au obţinut locul 3 cu 2.5% rating şi 7.7% share.
În interval orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.2% rating. Locul 1 a fost ocupat de PRO TV cu Masterchef – 9.8% rating şi 24.4% share, iar Antena 1 cu Poftiţi de vă iubiţi, locul 2 – 5.9% rating şi 14.8% share. Kanal D cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor a obţinut locul 3 cu 4.5% rating şi 11.2% share. Topul a fost continuat în intervalul de maximă audienţa cu postul Acasă şi Naţional TV.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 12 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00
- Audiente TV pentru ziua de 6 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 7 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 8 octombrie 2015
- Audiente TV 9 octombrie PRIME TIME
- Analiza Wowbiz vs Un show Pacatos 5-8 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 11 octombrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA