Connect with us

AUDIENȚE TV

Audienţe TV 13 iulie. În Prime Time PRO TV a înregistrat cifre aproape duble faţă de Antena 1! Pe ce loc s-a clasat Kanal D?

Published

on

Foto Credit: Antena 1
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, luni 13 iulie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de luni a înregistrat o cifră medie de 15,9% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a revenit în poziţia de lider cu 2,9% rating şi 18,6% share, în timp ce principalul concurent a obţinut 2,6% rating şi 16,2% share. Kanal D, locul 3 cu 1,4% rating şi 8,7% share, urmat de postul Antena 3 şi Acasă, care au cumulat cifre sub media staţiei.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 13 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

Audiente TV 13 iulie 2015 - publicul comercial (2)

 

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 21.7% rating. Antena 1 cu emisiunea Acces Direct a fost lider de audienţa cu 4.2% rating şi 19.5% share, urmat de PRO TV cu Ştirile de la ora 17 + emisiunea La Măruţa, care a totalizat 3.1% rating şi 14.5% share. Kanal D a obţinut locul 3 cu 1.2% rating şi 5.5% share, urmat de postul România TV, locul 4 şi Acasă, locul 5.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV -28.6% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu ştirile de la ora 19 cu 7.7% rating şi 26.9% share, urmat de Observatorul de la Antena 1, care a totalizat 4.7% rating şi 16.5% share. Naţional TV s-a clasat pe locul 3 cu 2.5% rating şi 8.8% share. Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 4, iar Antena 3, locul 5.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 35.7% rating. PRO TV a fost lider de audienţă în Prime Time cu 8.6% rating şi 24% share (Las Fierbinţi), urmat de Antena 1 cu emisiunea Poftiţi pe la noi – 4.9% rating şi 13.7% share, iar Kanal D locul 3 cu serialul turcesc „Dila” – 3.5% rating şi 9.7% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 13 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 13 iulie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar17 ore ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV2 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show2 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni2 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden2 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show3 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar6 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TV7 zile ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?7 zile ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending