RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, duminică, 13 septembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 19,1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 2,7% rating şi 14,1% share, în timp ce principalul concurent a cumulat 2% rating şi 10,3% share. Kanal D, locul 3 cu 1,4% rating şi 7,4% share, urmat de postul de ştiri Antena 3 şi Prima TV.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 13 SEPTEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 37.7% rating. Filmul PRO TV a fost lider de audienţă pe intervalul orar monitorizat cu 6.4% rating şi 17.1% share, în timp ce locul 2 a fost obţinut de postul Kanal D cu show-ul Roata norocului – 3.7% rating şi 9.9% share. Finală Splash, Vedete la apă! s-a clasat pe locul 3 cu 3.5% rating şi 9.5% share.
[nextpage title=”cifre detaliate pe urmatoarea pagina!”]
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 37.7% rating. Filmul PRO TV a fost lider de audienţă pe intervalul orar monitorizat cu 6.4% rating şi 17.1% share, în timp ce locul 2 a fost obţinut de postul Kanal D cu show-ul Roata norocului – 3.7% rating şi 9.9% share. Finală Splash, Vedete la apă! s-a clasat pe locul 3 cu 3.5% rating şi 9.5% share.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 13 SEPTEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA