Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiente TV 14 ianuarie. Prima TV a iesit din top 5, iar Acasa TV creste pe zi ce trece. Cum arata clasamentul zilei?

Redactia Radar de Media

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate, miercuri 14 ianuarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49. (cifrele care conteaza pentru publicitate)

La nivelul intregii zile, Pro TV a fost lider de audienta la nivelul publicului comercial cu 4% rating si o cota de piata de 19.9% share, locul 2 a fost ocupat de Antena 1 cu 3.6% rating si o cota de piata 18% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1.6% rating si o cota de piata de 7.9% share.

Locul 4 este ocupat de Acasa TV care a crescut in audienta fata de ziua de 13 ianuarie, astfel postul din portofoliul PRO a cumulat 0.9% rating si o cota de piata de 4.6% share, ultimul loc in top 5 a fost ocupat de Antena 3.

In intervalul de maxima audienta 19:00-20:00, Acasa TV a fost peste Kanal D cu 5.3% rating si o cota de piata de 13.4% share, in timp ce Kanal D a cumulat 1.7% rating si o cota de piata de 4.4% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 14 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 13 ianuarie 2015

Audiente TV 14 ianuarie 2014 publicul comercial (2)

 

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 14 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 14 ianuarie 2014 publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: Antena 1

CITESTE SI:


Comentarii

AUDIENȚE TV

Ştirile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audienţă

Avatar

Published

on

            Kanal D a fost lider incontestabil de audienţă cu Ştirile prânzului difuzate joi, 30 iulie. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat celelalte staţii concurente, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând aproape 30% cota de piaţă, pe targetul Comercial, de peste două ori mai mult faţă de următorul post TV clasat.

 

Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D s-a poziţionat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 2,0% rating şi 28,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 3,0% rating şi 18,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, şi 2,2% rating şi 16,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

O medie de peste o jumătate de milion (536.000) de telespectatori din întreaga ţară, urmăreau ieri materialele prezentate în Ştirile Kanal D. Minutul de maximă audienţă, atins la 12:20, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, 595.000 de privitori.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.028.382
 Antena 10.811.333
 Romania TV0.57.321
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.57.121
12:00-13:00Antena 30.33.811
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
    
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.216.1210
 Romania TV1.611.8154
 Antena 11.39.3122
STIRILE KANAL D 12:00Antena 31.28.7113
12:00-13:00Pro TV1.18.3109
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.0536
 Romania TV2.212.9384
 Antena 12.011.8350
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.1270
12:00-13:00Antena 31.05.6168
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Serialul „Dragoste şi secrete” a poziţionat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor, în Prime Time

Avatar

Published

on

            Kanal D s-a clasat aseară pe primul loc în topul televiziunilor din România, în Prime Time, cu serialul turcesc „Dragoste şi secrete”. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piaţă, atât la nivelul întregii ţări, cât şi în rândul populaţiei de la oraşe.

 

Episodul de aseară al serialului „Dragoste şi secrete” a fost urmărit de o medie de peste 1.2 milioane (1.261.000) de telespectatori din întreaga ţară, în fiecare minut de difuzare.

 

Joi, 30 iulie, în intervalul 20:00 – 23:00, Kanal D a fost lider de audienţă pe două segmente de public, înregistrând 7,2% rating şi 20,1% cota de piaţă, pe targetul Naţional, şi 6,7% rating şi 18,7% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

Minutul de maximă audienţă, atins la 21:47, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, peste 1.6 milioane (1.631.000) de fani ai serialului „Dragoste şi secrete”. În ceea ce priveşte targetul Comercial, Kanal D şi-a menţinut poziţia în topul televiziunilor, clasându-se pe locul doi, cu 4,4% rating şi 17,5% cota de piaţă.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7.220.11261
 Pro TV6.518.21143
 Antena 14.211.9747
KIMSE BILMEZRomania TV2.36.3397
20:00-23:00Antena 32.05.7358
Source: Kantar Media Romania
Date:30.07.2020

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6.718.7642
 Pro TV6.317.4598
 Antena 14.211.8404
KIMSE BILMEZAntena 32.46.5225
20:00-23:00Romania TV2.36.3217
Source: Kantar Media Romania
Date:30.07.2020

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV5.923.0246
 Kanal D4.417.5186
 Antena 14.015.6166
KIMSE BILMEZDigiSport 10.93.437
20:00-23:00Antena 30.83.336
Source: Kantar Media Romania
Date:30.07.2020

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Serialul „Dragoste şi secrete” cucereşte România ! Kanal D, lider de piaţă, în Prime Time, pe două segmente de public

Avatar

Published

on

            Serialul turcesc „Dragoste şi secrete” cucereşte, pe zi ce trece, tot mai mulţi fani, dovada stând în cifrele de audienţă înregistrate cu fiecare episod difuzat. Ieri, Kanal D s-a poziţionat din nou pe primul loc în topul televiziunilor din România, în Prime Time, cu serialul „Dragoste şi secrete”.

 

Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul 20:00 – 23:15, Kanal D a fost lider de piaţă, atât la nivelul întregii ţări, cât şi în rândul populaţiei de la oraşe.

 

Miercuri, 29 iulie, Kanal D s-a clasat pe primul loc în audienţe, cu 6,6% rating şi 19,5% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 6,1% rating şi 17,9% cota de piaţă, pe targetul All Urban. Episodul difuzat aseară a fost urmărit, în medie, pe parcusul celor peste trei ore de difuzare, de peste un milion (1.158.000) de telespectatori din întreaga ţară.

 

Postul TV şi-a menţinut poziţia în topul televiziunilor şi în ceea ce priveşte targetul Comercial, poziţionându-se pe locul doi, cu 3,7% rating şi 15,3% cota de piaţă. În minutul de aur, atins la 21:48, aproape un milion şi jumătate (1.482.000) de fani urmăreau serialul difuzat la Kanal D.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6.619.51158
 Pro TV5.917.51039
 Antena 13.19.0538
KIMSE BILMEZRomania TV2.77.8466
20:00-23:15Antena 31.75.1303
Source: Kantar Media Romania    
Date: 29.07.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6.117.9585
 Pro TV5.616.4536
 Romania TV2.78.0261
KIMSE BILMEZAntena 12.77.8256
20:00-23:15Antena 31.95.6183
Source: Kantar Media Romania    
Date: 29.07.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV5.020.9213
 Kanal D3.715.3156
 Antena 13.213.2134
KIMSE BILMEZRomania TV0.83.334
20:00-23:15Digi 240.62.424
Source: Kantar Media Romania    
Date: 29.07.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0