AUDIENȚE TV
Audienţe TV 15 februarie 2015. Prima TV şi Antena 3, din nou în topul zilei. Pe ce loc s-au aflat Kanal D şi Antena 1?

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, duminică 15 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 26.6% rating (TTV) din totalul de 100% share. Pro TV s-a clasat pe prima poziţie cu 4,7% rating şi 17,6% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 3,3% rating şi 12,4% share. Kanal D a cumulat cifre mai mari faţă de ziua de sâmbătă, mai exact 1,7% rating şi 6,5% share. Prima TV s-a clasat pe locul 4, iar Antena 3 pe locul 5.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 47,2% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat din nou pe prima poziţie cu 11,6% rating şi 24,6% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a cumulat 7% rating şi 14,9% share. Naţional Tv s-a clast pe locul 3, urmat de Ştirile Kanal D, locul 4. Antena 3 a înregistrat în intervalul orar monitorizat 2,1% rating şi 4,5% share.
În intervalul de maximă audienţă 20:00-22:00, TTV – 50,4% rating. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu filmul artistic „O noapte la muzeu” (plus Ştirile din Sport&Meteo), iar locul 2 a fost adjudecat de Antena 1 care a cumulat 6.8% rating şi 13.4% share (Star News + filmul artistic „Parteneri neobişnuiţi”). Kanal D (Ochii din umbra + Supermodels by Cătălin Botezatu) s-a clasat pe locul 3 cu 4.9% rating şi 9.7% share, urmat de Prima TV şi Antena 3.
[sam id=”12″ codes=”true”]
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 15 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 12 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 13 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 14 februarie 2015
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 15 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Credit: Kanal D
CITESTE SI:
Premieră în istoria tv din România. Dan Negru: ”E de neînțeles de ce Pro renunță la publicul fidel de filme americane”
Look TV şi Look Plus, restructurări ample: studioul de la București, închis
Premiera show-ului „Te cunosc de undeva” de la Antena 1, lider de audienţă pe toate segmentele de public
Comentarii
Powered by Facebook Comments
Lasă un răspuns
- Program TV2 săptămâni ago
Program TV pentru Antena 1 în perioada 17 – 23 iunie 2022
- ADVERTORIALE2 săptămâni ago
PROMOȚIE ȘOC – Publici 40 Advertoriale SEO cu doar 25 lei/buc
- ADVERTORIALE5 zile ago
REVOLUȚIA ADVERTORIALE SEO cu prețuri excepționale adaptate bugetului tău!
- Program TV7 zile ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 20-26 Iunie 2022
- Program TV6 zile ago
Program TV pentru Antena 1 în perioada 24 – 30 iunie 2022
- Program TV2 săptămâni ago
Programul KANAL D pentru săptămâna 20 – 26 iunie 2022
Florin
16 februarie 2015 at 15:16
@mile : Elena Udrea este pentru Antena 3 prelungirea lui Basescu.
Apropo, asta e macel. 4,7 contra 3,3 pe toata ziua.