RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, duminică 15 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 26.6% rating (TTV) din totalul de 100% share. Pro TV s-a clasat pe prima poziţie cu 4,7% rating şi 17,6% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 3,3% rating şi 12,4% share. Kanal D a cumulat cifre mai mari faţă de ziua de sâmbătă, mai exact 1,7% rating şi 6,5% share. Prima TV s-a clasat pe locul 4, iar Antena 3 pe locul 5.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 47,2% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat din nou pe prima poziţie cu 11,6% rating şi 24,6% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a cumulat 7% rating şi 14,9% share. Naţional Tv s-a clast pe locul 3, urmat de Ştirile Kanal D, locul 4. Antena 3 a înregistrat în intervalul orar monitorizat 2,1% rating şi 4,5% share.
În intervalul de maximă audienţă 20:00-22:00, TTV – 50,4% rating. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu filmul artistic „O noapte la muzeu” (plus Ştirile din Sport&Meteo), iar locul 2 a fost adjudecat de Antena 1 care a cumulat 6.8% rating şi 13.4% share (Star News + filmul artistic „Parteneri neobişnuiţi”). Kanal D (Ochii din umbra + Supermodels by Cătălin Botezatu) s-a clasat pe locul 3 cu 4.9% rating şi 9.7% share, urmat de Prima TV şi Antena 3.
[sam id=”12″ codes=”true”]
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 15 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 12 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 13 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 14 februarie 2015
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 15 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Credit: Kanal D
CITESTE SI:
-
Premieră în istoria tv din România. Dan Negru: ”E de neînțeles de ce Pro renunță la publicul fidel de filme americane”
-
Look TV şi Look Plus, restructurări ample: studioul de la București, închis
-
Premiera show-ului „Te cunosc de undeva” de la Antena 1, lider de audienţă pe toate segmentele de public