Audienţe TV 15 februarie 2015. Prima TV şi Antena 3, din nou în topul zilei. Pe ce loc s-au aflat Kanal D şi Antena 1?

Data:

radardemedia.ro
radardemedia.ro
Spread the love

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, duminică 15 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).

Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 26.6% rating (TTV) din totalul de 100% share. Pro TV s-a clasat pe prima poziţie cu 4,7% rating şi 17,6% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 3,3% rating şi 12,4% share. Kanal D a cumulat cifre mai mari faţă de ziua de sâmbătă, mai exact 1,7% rating şi 6,5% share. Prima TV s-a clasat pe locul 4, iar Antena 3 pe locul 5.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 47,2% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat din nou pe prima poziţie cu 11,6% rating şi 24,6% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a cumulat 7% rating şi 14,9% share. Naţional Tv s-a clast pe locul 3, urmat de Ştirile Kanal D, locul 4. Antena 3 a înregistrat în intervalul orar monitorizat 2,1% rating şi 4,5% share.

În intervalul de maximă audienţă 20:00-22:00, TTV – 50,4% rating. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu filmul artistic „O noapte la muzeu” (plus Ştirile din Sport&Meteo), iar locul 2 a fost adjudecat de Antena 1 care a cumulat 6.8% rating şi 13.4% share (Star News + filmul artistic „Parteneri neobişnuiţi”). Kanal D  (Ochii din umbra + Supermodels by Cătălin Botezatu) s-a clasat pe locul 3 cu 4.9% rating şi 9.7% share, urmat de Prima TV şi Antena 3.

 

[sam id=”12″ codes=”true”]

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 15 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente TV 15 februarie 2015 - publicul comercial (1)

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 15 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 15 februarie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: Kanal D

CITESTE SI:

Redactia Radar de Media
Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro, Pentru marketing si vanzari - publicitate@radardemedia.ro

Share

itexclusiv.ro
retetedesanatate
creditrapid

Articole Aseamantoare
Fresh

Hot sa fii, noroc sa ai! – Premiera

Vă asteptăm pe data de 30 aprilie și 21...

Programul PRO ARENA săptămâna 28 aprilie – 4 mai 2025

Conform comunicatului C.N.A.-ului producţiile de televiziune transmise necodat sunt...

PROGRAM PRO CINEMA saptamana 28 aprilie – 4 mai 2025

Conform comunicatului C.N.A.-ului producţiile de televiziune transmise necodat sunt...

Hesburger colaborează cu Oxygen pentru a-și spori vizibilitatea în România și Bulgaria

Oxygen, cea mai mare agenție independentă de comunicare din...