În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 20.4% rating. PRO TV cu emisiunea „La Măruţa” a fost lider de audienţă pe acest interval orar cu 4.2% rating şi 20.5% share, urmat de Antena 1 cu „Acces Direct”, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 3.1% rating şi 15.3% share. Kanal D cu emisiunea „Teo Show” s-a clasat pe locul 3 cu 1.7% rating şi 8.1% share, topul este încheiat de postul Acasă şi History.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 25.5% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe locul 1 cu 5.9% rating şi 22.9% share, iar locul secund a fost obţinut de Observatorul de la Antena 1 cu 3.8% rating şi 14.8% share. Serialul „Puterea Destinului” de la Acasă s-a clasat pe locul 3 cu 3.7% rating şi 14.6% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 33.9% rating. Serialul Las Fierbinţi de la PRO TV (20:30-21:30) a fost lider de audienţa cu 7.1% rating şi 21.4% share, iar Antena 1 cu reality show-ul Poftiţi pe la noi s-a clasat pe locul secund cu 5.2% rating şi 15.4% share, iar Kanal D, locul 3 cu serialul „Dila” – 2.7% rating şi 8% share.
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul orar 17:00-22:00, 15 iunie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Credit: PRO TV