RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi, 15 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 16.1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV, lider de audienţa cu 3,5% rating şi 21,6% share, urmat de Antena 1, locul 2 cu 2,2% rating şi 13,8% share. Kanal D, locul 3 cu cifre mai mici – 1,3% rating şi 8,4% share, urmat de postul Antena Stars şi Antena 3.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 15 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Audiente TV pentru ziua de 11 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 12 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 13 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 14 octombrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 17.3% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc pe acest interval orar cu 3.5% rating şi 20.4% share, iar la mică diferenţă, Antena 1 a cumulat 3.4% rating şi 19.4% share. Kanal D a înregistrat cifre sub media staţiei – 0.7% rating şi 4.2% share.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 27.8% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 7.5% rating şi 26.9% share, urmat de Observatorul de la Antena 1 – 3% rating şi 10.9% share, iar Ştirile Kanal D, locul 4 cu 1.4% rating şi 5.1% cota de piaţă.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.4% rating. PRO TV cu serialul Las Fierbinţi a fost lider de audienţă pe intervalul orar prezentat – 12.9% rating şi 31.9% rating, în timp ce principalul concurent cu emisiunea „Am ceva să-ţi spun” prezentată de Sonia Simionov a obţinut 4.1% rating şi 10.1% share. Kanal D cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” a fost pe locul 3 cu 3.7% rating şi 9.2% share.
[nextpage title=”GRAFICE DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!”]
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 17.3% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc pe acest interval orar cu 3.5% rating şi 20.4% share, iar la mică diferenţă, Antena 1 a cumulat 3.4% rating şi 19.4% share. Kanal D a înregistrat cifre sub media staţiei – 0.7% rating şi 4.2% share.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 27.8% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 7.5% rating şi 26.9% share, urmat de Observatorul de la Antena 1 – 3% rating şi 10.9% share, iar Ştirile Kanal D, locul 4 cu 1.4% rating şi 5.1% cota de piaţă.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.4% rating. PRO TV cu serialul Las Fierbinţi a fost lider de audienţă pe intervalul orar prezentat – 12.9% rating şi 31.9% rating, în timp ce principalul concurent cu emisiunea „Am ceva să-ţi spun” prezentată de Sonia Simionov a obţinut 4.1% rating şi 10.1% share. Kanal D cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” a fost pe locul 3 cu 3.7% rating şi 9.2% share.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 15 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00
- Audiente TV pentru ziua de 11 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 12 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 13 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 14 octombrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA