vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăAUDIENȚE TVAudienţe TV 15 octombrie. Observator, Ştirile PRO TV sau Kanal D? Cine...

    Audienţe TV 15 octombrie. Observator, Ştirile PRO TV sau Kanal D? Cine a fost pe podium? Cifre detaliate, aici!

    RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi, 15 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

    Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 16.1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV, lider de audienţa cu 3,5% rating şi 21,6% share, urmat de Antena 1, locul 2 cu 2,2% rating şi 13,8% share. Kanal D, locul 3 cu cifre mai mici – 1,3% rating şi 8,4% share, urmat de postul Antena Stars şi Antena 3. 

     

    CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 15 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

    Audiente TV 15 octombrie 2015 - publicul comercial (1)


    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: Kantar Media

    Grafice: RADAR DE MEDIA


    În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 17.3% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc pe acest interval orar cu 3.5% rating şi 20.4% share, iar la mică diferenţă, Antena 1 a cumulat 3.4% rating şi 19.4% share. Kanal D a înregistrat cifre sub media staţiei – 0.7% rating şi 4.2% share.

    În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 27.8% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 7.5% rating şi 26.9% share, urmat de Observatorul de la Antena 1 – 3% rating şi 10.9% share, iar Ştirile Kanal D, locul 4 cu 1.4% rating şi 5.1% cota de piaţă.

    În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.4% rating. PRO TV cu serialul Las Fierbinţi a fost lider de audienţă pe intervalul orar prezentat – 12.9% rating şi 31.9% rating, în timp ce principalul concurent cu emisiunea „Am ceva să-ţi spun” prezentată de Sonia Simionov a obţinut 4.1% rating şi 10.1% share. Kanal D cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” a fost pe locul 3 cu 3.7% rating şi 9.2% share.

    SONIA SIMIONOV ANTENA 1
    SONIA SIMIONOV
    ANTENA 1

    [nextpage title=”GRAFICE DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!”]

    În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 17.3% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc pe acest interval orar cu 3.5% rating şi 20.4% share, iar la mică diferenţă, Antena 1 a cumulat 3.4% rating şi 19.4% share. Kanal D a înregistrat cifre sub media staţiei – 0.7% rating şi 4.2% share.

    În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 27.8% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 7.5% rating şi 26.9% share, urmat de Observatorul de la Antena 1 – 3% rating şi 10.9% share, iar Ştirile Kanal D, locul 4 cu 1.4% rating şi 5.1% cota de piaţă.

    În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.4% rating. PRO TV cu serialul Las Fierbinţi a fost lider de audienţă pe intervalul orar prezentat – 12.9% rating şi 31.9% rating, în timp ce principalul concurent cu emisiunea „Am ceva să-ţi spun” prezentată de Sonia Simionov a obţinut 4.1% rating şi 10.1% share. Kanal D cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” a fost pe locul 3 cu 3.7% rating şi 9.2% share.

    LAS FIERBINTI PRO TV
    LAS FIERBINTI
    PRO TV

    CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 15 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

    Audiente TV 15 octombrie 2015 - publicul comercial (2)


    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: Kantar Media

    Grafice: RADAR DE MEDIA

    Redactia Radar de Media

    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

    Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente