Connect with us
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi, 15 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 16.1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV, lider de audienţa cu 3,5% rating şi 21,6% share, urmat de Antena 1, locul 2 cu 2,2% rating şi 13,8% share. Kanal D, locul 3 cu cifre mai mici – 1,3% rating şi 8,4% share, urmat de postul Antena Stars şi Antena 3. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 15 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 15 octombrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 17.3% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc pe acest interval orar cu 3.5% rating şi 20.4% share, iar la mică diferenţă, Antena 1 a cumulat 3.4% rating şi 19.4% share. Kanal D a înregistrat cifre sub media staţiei – 0.7% rating şi 4.2% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 27.8% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 7.5% rating şi 26.9% share, urmat de Observatorul de la Antena 1 – 3% rating şi 10.9% share, iar Ştirile Kanal D, locul 4 cu 1.4% rating şi 5.1% cota de piaţă.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.4% rating. PRO TV cu serialul Las Fierbinţi a fost lider de audienţă pe intervalul orar prezentat – 12.9% rating şi 31.9% rating, în timp ce principalul concurent cu emisiunea „Am ceva să-ţi spun” prezentată de Sonia Simionov a obţinut 4.1% rating şi 10.1% share. Kanal D cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” a fost pe locul 3 cu 3.7% rating şi 9.2% share.

SONIA SIMIONOV ANTENA 1

SONIA SIMIONOV
ANTENA 1

[nextpage title=”GRAFICE DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 17.3% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc pe acest interval orar cu 3.5% rating şi 20.4% share, iar la mică diferenţă, Antena 1 a cumulat 3.4% rating şi 19.4% share. Kanal D a înregistrat cifre sub media staţiei – 0.7% rating şi 4.2% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 27.8% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 7.5% rating şi 26.9% share, urmat de Observatorul de la Antena 1 – 3% rating şi 10.9% share, iar Ştirile Kanal D, locul 4 cu 1.4% rating şi 5.1% cota de piaţă.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.4% rating. PRO TV cu serialul Las Fierbinţi a fost lider de audienţă pe intervalul orar prezentat – 12.9% rating şi 31.9% rating, în timp ce principalul concurent cu emisiunea „Am ceva să-ţi spun” prezentată de Sonia Simionov a obţinut 4.1% rating şi 10.1% share. Kanal D cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” a fost pe locul 3 cu 3.7% rating şi 9.2% share.

LAS FIERBINTI PRO TV

LAS FIERBINTI
PRO TV

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 15 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 15 octombrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending