RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate joi, 16 aprilie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 17.2% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat în fruntea clasamentului cu 3.3% rating şi 19.4% share, în timp ce Antena 1 a obţinut cifre sub media staţiei, mai exact, 2.4% rating şi 13.9% share. Kanal D a obţinut cifre mai mari faţă de zilele precedente – 1.9% rating şi 11.2% share, urmat de Acasă şi Antena 3 care, au înregistrat aceleaşi cifre de audienţă.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 16 aprilie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 15 aprilie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 14 aprilie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 12-13 aprilie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Grafice cu cifre pe mai multe intervale orare pe următoarea pagină!