Connect with us

AUDIENȚE TV

Audienţe TV 16 februarie. PRO TV a spulberat audienţa cu nouă producţie „Sunt celebru, scoate-mă de aici!” Pe ce loc s-a clasat Antena 1? Clasamentul zilei, aici!

Published

on

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, luni 16 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).

Bonus! Am publicat cifre detaliate pe segmentul publicului urban si national (interval orar 20:00-22:30), plus cifre calculate pe intervalul show-ului Sunt celebru, scoate-ma de aici!

Ziua de luni a înregistrat o cifră medie de 21.7% rating (TTV) din totalul de 100% share. Pro TV s-a clasat pe prima poziţie cu o audienţă peste medie de 5% rating şi 22.9% share, în timp ce principalul concurent a cumulat cifre modeste de doar 3.1% rating şi 14.2% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3, urmat de Antena 3 cu 1.5% rating şi 8.4% share, iar Acasă TV revine în top direct pe locul 5 cu 0.8% rating şi 3.6% share.

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 30.2% rating. PRO TV cu emisiunea La Măruţa + Ştirile ora 17 au fost pe primul loc cu 6.9% rating şi 22.7% share, în timp ce Acces Direct s-a clasat pe locul 2 cu 5.6% rating şi 18.6% share. Teo Show de la Kanal D a cumulat 2% rating şi 6.6% share. Pe acest interval orar şi Antena 3 a înregistrat cifre bune, mai exact 1.9% rating şi 6.2% share. Prima TV a prins locul 5 cu 1.2% rating şi 3.8% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV- 42.2% rating. Ştirile PRO TV au fost pe prima poziţie cu 25.7% share, urmat de Acasă TV cu serialul Puterea Destinului (19:00-20:00)- 6.5% rating şi 15.3% share. Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul 3 cu 4.8% rating şi 11.4% share, urmat de Naţional TV şi Kanal D.

În intervalul de maximă audienţă 20:00-22:00, TTV – 48.4% rating. PRO TV a spulberat audienţa cu emisiunea Sunt celebru, scoate-mă de aici! (plus Ştirile din Sport&Meteo)- 16.6% rating şi 34.3% share. Locul 2 clasat Kanal D cu serialul Trădarea -5.1% rating 10.5% share. Antena 1 a ocupat abia locul 3 cu 5% rating şi 10.4% share, urmat de Acasă şi Antena 3.

[sam id=”12″ codes=”true”]

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 16 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente TV 16 februarie - publicul comercial (1)

 

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 16 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 16 februarie - publicul comercial (2)

 

Advertisement

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 20:00-22:30, 16 februarie 2015, PUBLICUL ALL URBAN si NATIONAL 

Audiente TV 16 februarie - publicul national si urban


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: PRO TV

CITESTE SI:

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame
Advertisement
2 Comments

2 Comments

  1. Florin

    17 februarie 2015 at 13:00

    Antena sta si priveste in loc sa vina cu ceva superatragator.

    • Iulian

      17 februarie 2015 at 15:48

      Stii care-i faza? Daca vine, o sa zica lumea ca deja este copie dupa ProTV, deci orice ar face Antena copiaza Pro, si asta mi se pare exagerat.

      Va veni miercuri cu „TE PUI CU BLONDELE?” si sambata cu „TE CUNOSC DE UNDEVA!”

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending