RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate marți, 16 iunie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 16,6% rating (TTV) din totalul de 100% share. Antena 1 şi PRO TV au înregistrat aceleaşi cifre de audienţă, însă Antena 1 a avut un surplus la share – 3,3% rating şi 20,1% share. Kanal D, locul 3 cu 1,3% rating şi 8,1% share, urmat de postul Acasă şi Antena 3.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 15 iunie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Grafice cu cifre de audienta pe mai multe intervale orare pe următoarea pagină!