Audienţe TV 16 noiembrie. PRO TV şi Antena 1 au condus clasamentul, iar Kanal D a revenit pe podium! Cifre detaliate, aici! - RADAR DE MEDIA
Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, luni, 16 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de luni a înregistrat o cifră medie de 17,7% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu 3,5% rating şi 20% share, în timp ce Antena 1 a totalizat o medie de 3% rating şi 17,1% share. Kanal D a revenit pe locul 3 cu 1,3% rating şi 7,1% share, urmat de posturile de ştiri Antena 3 şi România TV. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 16 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 16 nov 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 26,2% rating. PRO TV şi Antena 1 au fost la egalitate pe acest interval orar cu 4,7% rating şi 18,1% share, urmat de locul 3, Kanal D – 1,3% rating şi 4,8% share. Antena 3, locul 4 cu 1,2% rating şi 4,5% share. Prima TV a ocupat locul 5.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 35,7% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu 9% rating şi 25,1% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 6,1% rating şi 17,2% share. Ştirile de la Kanal D, locul 3 cu 2% rating şi 5,5% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 41,1% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu Masterchef – 9,3% rating şi 22,7% share, iar pe locul secund s-a clasat Antena 1 cu reality show-ul Şerifi de România – 6,5% rating şi 15,9% share. Furtuna pe Bosfor, serialul turcesc de la Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 4,9% rating şi 12% share, urmat de Antena 3 şi Naţional TV.

DAN NEGRU SERIFI DE ROMANIA

DAN NEGRU
SERIFI DE ROMANIA

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 26,2% rating. PRO TV şi Antena 1 au fost la egalitate pe acest interval orar cu 4,7% rating şi 18,1% share, urmat de locul 3, Kanal D – 1,3% rating şi 4,8% share. Antena 3, locul 4 cu 1,2% rating şi 4,5% share. Prima TV a ocupat locul 5.

Catalin Maruta PRO TV

Catalin Maruta
PRO TV

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 35,7% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu 9% rating şi 25,1% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 6,1% rating şi 17,2% share. Ştirile de la Kanal D, locul 3 cu 2% rating şi 5,5% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 41,1% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu Masterchef – 9,3% rating şi 22,7% share, iar pe locul secund s-a clasat Antena 1 cu reality show-ul Şerifi de România – 6,5% rating şi 15,9% share. Furtuna pe Bosfor, serialul turcesc de la Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 4,9% rating şi 12% share, urmat de Antena 3 şi Naţional TV.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 16 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 16 nov 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending