RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, marți 16 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 21.9% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV îşi menţine poziţia de lider înregistrând o audienţă medie de 4,6% rating şi 21,2% cota de piaţă, în timp ce principalul adversar, Antena 1 a cumulat 3,3% rating şi 15,2% share. Kanal D îşi păstrează locul 3 cu 1,8% rating şi 8,3% share, urmat de Antena 3 şi Acasă TV care nu reuşeşte să treacă de 1% rating!
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 29.9% rating. PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul publicului comercial din mediul urban cu 7% rating şi 23.3% cota de piaţă, pe acest interval orar monitorizat au fost difuzate Ştirile PRO TV şi emisiunea La Măruţa. Antena 1 cu Acces Direct s-a clasat pe poziţia secundă cu 5.4% rating şi 17.9% share, în timp ce Kanal D cu Teo Show s-a clasat pe locul 3 cu 1.7% rating şi 5.5% share. Acasă TV a revenit în top pe acest interval orar urmat de Antena 3 care se menţine cu cifre peste medie.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 42.2% rating. Ştirile PRO TV prezentate de Andreea Esca se menţin în vârful clasamentului cu 9.7% rating 22.8% share, în timp ce postul din portofoliul PRO, Acasă s-a clasat pe locul 2 cu serialul Puterea Destinului (scurtat), care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 6.3% rating şi 14.9% cota de piaţă. Observatorul de la Antena 1 prezentat de Andreea Berecleanu a totalizat doar 5 puncte de rating şi 11.7% cota de piaţă. Naţional TV a fost din nou peste Kanal D!
În intervalul de maximă audienţă 20:00-22:00, TTV – 51.2% rating. PRO TV a fost din nou lider cu show-ul Sunt celebru, scoate-mă de aici! (plus Ştirile din Sport&Meteo) – 14.9% rating şi 29.2% share, în timp ce Antena 1 cu filmul artistic „Specialistul” (plus Observator Special) s-a clasat pe locul 2 cu 6% rating şi 11.7% share. Kanal D cu serialul Trădarea a ocupat poziţia 3 cu 5.1% rating şi 10% share, urmat de Acasă TV cu telenovela „Înger Păzitor”- 2.2% rating şi 4.4% share. Investigaţiile jurnalistice de la Antena 3 au plasat postul de ştiri pe locul 5 în intervalul de maximă audienţă al zilei – 2% rating şi 3.9% share.
[sam id=”12″ codes=”true”]
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 17 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 14 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 15 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 16 februarie 2015
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 17 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Montaj: RADAR DE MEDIA
CITESTE SI:
-
Cusurgiii, Găinuşa şi Dezbrăcatu’ îşi caută job pe OLX
-
CNA: Realitatea Media, contract cu Elena Udrea pentru promovarea acesteia pe site-ul realitatea.net
-
Antonia și Alex Velea, prima apariție la TV de când au devenit părinţi, în emisiuna lui Mihai Morar