Connect with us

Analize Audiente TV

Audiente TV 17 februarie – PRIME TIME

Published

on

Foto Credit:

Miercuri, 17 februarie, Kanal D a surclasat celelalte statii concurente, pozitionandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu serialul “Bahar: Viata furata”, pe targetul National si All Urban. Pe segmentul de public Comercial, PRO TV a obtinut prima pozitie in timp ce Kanal D s-a clasat pe locul al doilea in preferintele telespectatorilor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

La nivel National, productia a dunat in fata micilor ecrane o medie de peste doua milioane de telespectatori pe minut, iar la orase, serialul a strans peste un milion de telespectatori pe minut.

In intervalul 20:00 – 23:00, Kanal D a inregistrat 11,1% rating si 20,5% cota de piata, pe targetul National, 10,6% rating si 19,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

O medie de peste doua milioane (2.034.000) de romani vizionau aseara Kanal D. In minutul de aur, atins la 21:19, aproape doua milioane si jumatate (2.410.000) de telespectatori urmareau cu sufletul la gura serialul turcesc de la Kanal D.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
20:00-23:00Kanal D11,120,52034
 Pro TV8,816,21610
 Antena 16,812,51240
 Antena 33,15,7562
 National TV2,03,6361

 

PUBLICUL URBAN 

Time BandsChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
20:00-23:00Kanal D10,619,41059
 Pro TV8,114,7803
 Antena 16,311,6631
 Antena 34,07,4402
 Romania TV1,93,4187

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
20:00-23:00Pro TV9,120,5430
 Kanal D6,715,2318
 Antena 15,813,2277
 Antena 31,43,165
 AXN1,32,961

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Facebook Comments Box
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Rochii




mutari si transport mobila

MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending