RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate miercuri, 17 iunie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 16,3% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a revenit în poziţia de lider cu 3.1% rating şi 18.9% share, urmat de locul 2, Antena 1 – 2.6% rating şi 16.1% share. Kanal D rămâne pe locul 3 cu 1.4% rating şi 8.8% share, în timp ce Acasă şi Antena 3 au înregistrat aceleaşi cifre de audienţă.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 16 iunie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 15 iunie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 16 iunie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Grafice cu cifre de audienta pe mai multe intervale orare pe următoarea pagină!