În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 18.9% rating. Antena 1 cu emisiunea Acces Direct a fost lider de audienţa cu 3.8% rating şi 19.9% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa s-a clasat pe locul 2 cu 2.7% rating şi 14.5% share. Teo Show de la Kanal D a obţinut locul 3 cu 1.3% rating şi 6.8% share.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 27.6% rating. Ştirile PRO TV au fost lider de audienţa cu 5.9% rating şi 21.5% share, urmat de Observatorul de la Antena 1 – 4.5% rating şi 16.4% share. Acasă cu serialul „Puterea Destinului” s-a clasat pe locul 3 cu 4.4% rating şi 16% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 36.4% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 8.6% rating şi 23.6% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 4% rating şi 10.9% share („Te pui cu blondele?”). Acasă a obţinut locul 3 – 2.8% rating şi 7.7% share, urmat de postul Kanal D şi Naţional TV.
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul orar 17:00-22:00, 17 iunie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 15 iunie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 16 iunie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Montaj: RADAR DE MEDIA