Connect with us

AUDIENȚE TV

Audienţe TV 17 martie. Antena 1 peste PRO TV la nivelul întregii zile, iar Kanal D, cifre bune în Prime Time! Ce audienţă a înregistrat “Hell’s Kitchen – Iadul Bucătarilor”

Published

on

 
2 of 2Next

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 24.3% share. Acces Direct de la Antena 1 s-a clasat pe prima poziţie în preferinţele telespectatorilor cu 4.7% rating şi 19.2% share, în timp ce Pro Tv cu Ştirile de la ora 17 + emisiunea “La Măruţa” s-au clasat pe poziţia secundă cu 4.5% rating şi 18.5% share. Teo Show de la Kanal D a cumulat 1.8% rating şi 7.2% share. Acasă şi Prima Tv au ocupat ultimele poziţii prezentate în clasamentul din grafice.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 36.9% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu 7.8% rating şi 21.3% share, urmat de postul Acasă cu serialul “Puterea Destinului” – 6.2% rating şi 16.7% share. Pe locul 3 s-a clasat Observatorul de la Antena 1 – 5.2% rating şi 14% share. Naţional Tv, locul 4, Kanal D, locul 5.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 45% rating. PRO TV cu Ferma Vedetelor (plus VineCheul!) s-a clasat pe primul loc cu 9.5% rating şi 21% share, în timp ce Antena 1 cu “Hell’s Kitchen – Iadul Bucătarilor” a ocupat poziţia secundă cu 6.6% rating şi 14.6% cota de piaţă. Trădarea de la Kanal D s-a clasat pe locul 3 la nivelul publicului comercial – 5.4% rating şi 12.1% share. Acasă, locul 4, iar postul de ştiri Antena 3 a obţinut locul 5 pe intervalul orar monitorizat.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 17 martie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente Tv 17 martie 2015 - Publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: ANTENA 1

CITESTE SI:

 

2 of 2Next

Lasa un comentariu aici!

6 Comments

6 Comments

  1. Florin

    19 martie 2015 at 13:10

    cum? Nu mai este Antena cea mai tare si emisiunile cu Dan Negru pentru oameni inteligenti? Ma bucur ca imi dai dreptate cu asta. Eu nu iti dau cu restul. Singura emisiune care lasa de dorit ca atitudine de la Protv este La Maruta, dar daca o compari cu Acces direct cu care concureaza, tot ea iese bine. In rest, au emisiuni si seriale mai mult sau mai putin reusite. E ok sa nu iti placa, dar nu le acuza de ce nu sunt.

  2. mile

    19 martie 2015 at 10:19

    pai tocmai , ambele posturi au multe emisiuni de circ ieftin , dar nu ma face diferente intre ele ca maruta e la fel , prostii de la talente la fel , daca vrei lucruri frumoase te uiti la posturi mic

  3. Florin

    18 martie 2015 at 18:11

    draga mile, aici nu e vorba de decenta. emisiunea e rasuflata, la nivel prima tv. Schimb de mame poate fi mai interesanta. M-am uitat la ambele editii si nu se compara cu varianta internationala. Cat despre bazaconiile pe care doar tu poti sa le gandesti, te las sa vezi Acces direct, Mireasa pentru fiul meu, Iadul bucatarilor, Burlacul, Un show pacatos la Antena 1. Nu te mai uita la Protv ca e doar scandal. :)) Uita-te la Antena 1 ca au emisiuni Disney zi de zi. Ti le-am insiruit mai sus. :)) Si cand nu au emisiuni Disney, au emisiuni cu Dan Negru care tipa de tot scandal zici ca este.

  4. mile

    18 martie 2015 at 17:45

    florin- vine cheful are un nivel prea ridicat , trebuie coborat mai jos

  5. mile

    18 martie 2015 at 17:32

    vine cheful este decenta, majoritatea care se uita la pro vrea scandal , doar programe proate de circ ieftin fac audienta , e vorba de educatie , daca vrei sa faci programe bune , trebuie sa te adresezi unui public restrans , cam 10 % din romani

  6. Florin

    18 martie 2015 at 15:11

    asta s-a intamplat desi La Maruta a fost aproape de Acces direct. Vine cheful nu e la nivelul Protv.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDINTE TV: Ultima confruntare de la Vocea Romaniei – lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară, la Vocea României, ultimele șapte cupluri au luptat în ring, folosindu-și toate armele vocale pentru un loc în etapa knock-out-urilor, care va avea loc vineri, 23 noiembrie, de la ora 20:30, și sâmbătă, 24 noiembrie, de la ora 20:00.

Tudor, Irina, Andra și Smiley au pus foarte mult patos în fiecare moment pe care l-au creat împreună cu concurenții din echipele lor, pentru ca aceștia să aducă pe scenă reprezentații memorabile. Confruntările s-au încheiat cu un show fabulos, în care muzica s-a îmbinat cu emoțiile și cu reacțiile și comentariile antrenorilor.

Ultima rundă de Confruntări a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență și a înregistrat, pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 7.4 puncte de rating și 22.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.0 puncte de rating și 15.1% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României.

Performanțe vocale remarcabile, tensiune și emoții

Confruntările de la Vocea României s-au încheiat cu o rundă plină de duete, în care concurenții au demonstrat că au calități vocale extraordinare, că pot face spectacol și că scena este locul în care e simt cel mai bine. Emoțiile au fost mari și deciziile extrem de grele, însă în cele din urmă antrenorii au fost nevoiți să-i aleagă pe cei alături de care merg cu un pas mai aproape de marele trofeu. Tudor, Irina, Andra și Smiley s-au bucurat de show, dar au avut și reacții neașteptate și păreri diferite în ceea ce privește unele dintre momentele prezentate în ring.

Echipa Tudor a trimis pe scenă un trio exploziv format din trei concurente cu timbre vocale puternice: Alexandra Cuza, Teodora Stoica și Romanița Fricosu. Fetele au cântat impecabil, vocile li s-au completat perfect, iar Tudor a fost mândru de evoluția lor și i-a fost foarte greu să aleagă una singură, însă în final a luat decizia să meargă mai departe cu Romanița.

Echipa Irina a fost reprezentată aseară de patru concurente care au ridicat publicul în picioare cu două momente incredibile: Antinia Simion vs Oana Tabultoc și Eva Timuș vs Maria Andrici. Ele au încântat cu vocile lor și cu atitudinea, Irina a ascultat cu atenție recomandările colegilor ei, a analizat foarte bine reprezentațiile fetelor și a decis să le păstreze în echipa ei pe Antinia și pe Eva.

Echipa Andra a generat reacții neașteptate în rândul antrenorilor, care au avut păreri diferite în ceea ce privește performanțele concurentelor din echipa ei. Claudia Popină vs Izabela Barbu și Mădălina Coca vs Diana Strat au fost cele două dueluri create de Andra pentru ultima rundă de Confruntări. Chiar dacă toate cele patru fete au demonstrat că vocile lor sunt uriașe, deciziile antrenoarei, extrem de dificile și luate cu lacrimi în ochi, au fost că va continua competiția cu Izabela și cu Mădălina.

Echipa Smiley a adus aseară în ring două dueluri originale, pline de energie și entuziasm: Dalina Nemeș vs Lina Sanden și Andrei Voicu vs Claudiu Fălămaș. Concurenții au primit ropote de aplauze și felicitări din partea antrenorilor, însă partea dificilă i-a revenit lui Smiley, care a fost nevoit să aleagă dintre patru voci foarte bune. Antrenorul a hotărât să meargă mai departe cu Lina și cu Andrei. Tot aseară, Smiley a adus-o în echipa lui pe Diana Strat, concurenta care era inițial în echipa Andra.

Vinerea viitoare, de la 20:30, și sâmbăta viitoare, de la 20:00, 32 de concurenți intră în knock-out-uri! În această etapă tensiunea va crește semnificativ, iar deciziile antrenorilor vor fi unele extrem de grele!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ce se întâmplă, doctore? – lider absolut de audiență sezonul acesta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

În acest sezon, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? prezentată de Oana Cuzino s-a impus categoric pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În perioada 16 septembrie – 14 noiembrie, PRO TV a fost lider absolut de audiență pe intervalul emisiunii Ce se întâmplă, doctore?. Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a condus topul cu o medie de 3.7 puncte de rating și 22.0% share, dublu față de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 cu 1.7 puncte de rating și numai 10% share. La nivel național, aproximativ 600.000 de români au aflat sfaturile și recomandările specialiștilor de la Ce se întâmplă, doctore?.

Duminica aceasta de la ora 10:00, Oana Cuzino va vorbi la Ce se întamplă, doctore? despre efectele devastatoare ale fumatului, mecanismul respirației gâfâite la fumători, dar și despre efectele fumatului pasiv asupra copiilor. Oana Cuzino a pregătit și un material special cu Adelina Pestrițu: cum a reușit vedeta să-și revină după sarcină, cum se simte în rolul de mamă și dieta pe care o urmează.

În fiecare duminică de la ora 10:00, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? le aduce tuturor românilor cele mai proaspete și relevante informații despre sănătate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Emisiunea iLikeIT, lider de audiență în această toamnă!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

iLikeIT conduce topul audiențelor în această toamnă! Emisiunea prezentată de George Buhnici, sâmbăta, de la ora 10:00, a avut de la începutul noului sezon până în prezent cea mai mare cotă de piață pentru o emisiune din daytime.

În perioada 15 septembrie – 11 noiembrie, iLikeIT s-a impus pe toate segmentele de audiență (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, emisiunea prezentată de George Buhnici a înregistrat o medie de 3.4 puncte de rating și 24.9 % share, față de televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 care obținut numai 1.3 puncte de rating și 9.6% share.
Ediția emisiunii din data de 20 octombrie 2018 a înregistrat o audiență record de 5 puncte de rating și 30.7% share, la nivelul publicului comercial. Astfel, un televizor din trei a fost deschis pe PRO TV pe slotul iLikeIT.

Încă de la prima ediție din acest sezon, George Buhnici și echipa iLikeIT au adus în medie în fața televizoarelor peste 560.000 de români, pe segmentul publicului național, prezentând cele mai noi informații despre gadgeturi, jocuri, dar și inovațiile din lumea tehnologiei.

În fiecare sâmbătă, de la ora 10:00, emisiunea iLikeIT aduce tehnologia în casele tuturor românilor. În ediția de săptămâna aceasta, Radu Păltineanu, românul care a traversat America de la Nord la Sud cu bicicleta în misiunea #cycletheamericas și a pedalat peste 30.000 de kilometri, va fi invitatul lui George Buhnici în platoul emisiunii. Ei vor discuta despre tehnologia folosită pe parcursul expediției, iar Radu va prezenta și gadgeturi cu conexiune la satelit. Tot sâmbătă, de la ora 10:00, la iLikeIT, vom vedea și imagini de la Conferința Samsung și vom afla informații despre telefoanele flexibile.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending