Audienţe TV 17 noiembrie. În Prime Time, PRO TV a condus detaşat! Măruţa, Teo sau Gherghe - cine a câştigat? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, marți, 16 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 18,0% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 3,8% rating şi 20,9% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 2,6% rating şi 14,7% share. Kanal D, locul 3 cu 1,5% rating şi 8,3% share, urmat de postul de ştiri Antena 3 şi Prima TV. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 17 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 17 noiembrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 24.9% rating. Antena 1 cu Acces Direct s-a clasat pe primul loc cu 5.1% rating şi 20.4% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa s-a clasat pe locul 2 cu 4% rating şi 15.9% share. Kanal D cu Teo Show a obţinut locul 3 cu o audienţă medie de 1.4% rating şi 5.6% share, urmat de postul Antena 3 şi Prima TV.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 35.8% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu 7.9% rating şi 22% share, iar Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 5.3% rating şi 14.9% share. Ştirile Kanal D, locul 3 cu 2.4% rating şi 6.6% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 43.1% rating. PRO TV cu Las Fierbinţi s-a clasat pe locul 1 (plus Ştirile din Sport & Meteo) – 10.9% rating şi 25.3% share, urmat de Antena 1, locul 2 cu Şerifi de România – 5.1% rating şi 11.8% share. Kanal D a obţinut locul 3 cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor – 4.9% rating şi 11.5% share. În continuarea topului s-au aflat Antena 3 şi Naţional TV.

LAS FIERBINTI PRO TV

LAS FIERBINTI
PRO TV

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmtoarea pagina!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 24.9% rating. Antena 1 cu Acces Direct s-a clasat pe primul loc cu 5.1% rating şi 20.4% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa s-a clasat pe locul 2 cu 4% rating şi 15.9% share. Kanal D cu Teo Show a obţinut locul 3 cu o audienţă medie de 1.4% rating şi 5.6% share, urmat de postul Antena 3 şi Prima TV.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 35.8% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu 7.9% rating şi 22% share, iar Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 5.3% rating şi 14.9% share. Ştirile Kanal D, locul 3 cu 2.4% rating şi 6.6% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 43.1% rating. PRO TV cu Las Fierbinţi s-a clasat pe locul 1 (plus Ştirile din Sport & Meteo) – 10.9% rating şi 25.3% share, urmat de Antena 1, locul 2 cu Şerifi de România – 5.1% rating şi 11.8% share. Kanal D a obţinut locul 3 cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor – 4.9% rating şi 11.5% share. În continuarea topului s-au aflat Antena 3 şi Naţional TV.

FURTUNA PE BOSFOR KANAL D

FURTUNA PE BOSFOR
KANAL D

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 17 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 17 noiembrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending