joi, martie 28, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăAUDIENȚE TVAudienţe TV 17 noiembrie. În Prime Time, PRO TV a condus...

    Audienţe TV 17 noiembrie. În Prime Time, PRO TV a condus detaşat! Măruţa, Teo sau Gherghe – cine a câştigat?

    RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, marți, 16 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

    Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 18,0% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 3,8% rating şi 20,9% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 2,6% rating şi 14,7% share. Kanal D, locul 3 cu 1,5% rating şi 8,3% share, urmat de postul de ştiri Antena 3 şi Prima TV. 

     

    CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 17 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

    Audiente TV 17 noiembrie 2015 - publicul comercial (1)


    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: Kantar Media 

    Grafice: RADAR DE MEDIA


    În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 24.9% rating. Antena 1 cu Acces Direct s-a clasat pe primul loc cu 5.1% rating şi 20.4% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa s-a clasat pe locul 2 cu 4% rating şi 15.9% share. Kanal D cu Teo Show a obţinut locul 3 cu o audienţă medie de 1.4% rating şi 5.6% share, urmat de postul Antena 3 şi Prima TV.

    În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 35.8% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu 7.9% rating şi 22% share, iar Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 5.3% rating şi 14.9% share. Ştirile Kanal D, locul 3 cu 2.4% rating şi 6.6% share.

    În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 43.1% rating. PRO TV cu Las Fierbinţi s-a clasat pe locul 1 (plus Ştirile din Sport & Meteo) – 10.9% rating şi 25.3% share, urmat de Antena 1, locul 2 cu Şerifi de România – 5.1% rating şi 11.8% share. Kanal D a obţinut locul 3 cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor – 4.9% rating şi 11.5% share. În continuarea topului s-au aflat Antena 3 şi Naţional TV.

    LAS FIERBINTI PRO TV
    LAS FIERBINTI
    PRO TV

    [nextpage title=”grafice detaliate pe urmtoarea pagina!”]

    În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 24.9% rating. Antena 1 cu Acces Direct s-a clasat pe primul loc cu 5.1% rating şi 20.4% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa s-a clasat pe locul 2 cu 4% rating şi 15.9% share. Kanal D cu Teo Show a obţinut locul 3 cu o audienţă medie de 1.4% rating şi 5.6% share, urmat de postul Antena 3 şi Prima TV.

    În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 35.8% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu 7.9% rating şi 22% share, iar Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 5.3% rating şi 14.9% share. Ştirile Kanal D, locul 3 cu 2.4% rating şi 6.6% share.

    În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 43.1% rating. PRO TV cu Las Fierbinţi s-a clasat pe locul 1 (plus Ştirile din Sport & Meteo) – 10.9% rating şi 25.3% share, urmat de Antena 1, locul 2 cu Şerifi de România – 5.1% rating şi 11.8% share. Kanal D a obţinut locul 3 cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor – 4.9% rating şi 11.5% share. În continuarea topului s-au aflat Antena 3 şi Naţional TV.

    FURTUNA PE BOSFOR KANAL D
    FURTUNA PE BOSFOR
    KANAL D

    CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 17 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

    Audiente TV 17 noiembrie 2015 - publicul comercial (2)


    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: Kantar Media

    Grafice: RADAR DE MEDIA

    Redactia Radar de Media

    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

    Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente