RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, marți, 16 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 18,0% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 3,8% rating şi 20,9% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 2,6% rating şi 14,7% share. Kanal D, locul 3 cu 1,5% rating şi 8,3% share, urmat de postul de ştiri Antena 3 şi Prima TV.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 17 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Audiente TV pentru ziua de 11 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 12 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 13 noiembrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 14 noiembrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 15 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 16 noiembrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 24.9% rating. Antena 1 cu Acces Direct s-a clasat pe primul loc cu 5.1% rating şi 20.4% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa s-a clasat pe locul 2 cu 4% rating şi 15.9% share. Kanal D cu Teo Show a obţinut locul 3 cu o audienţă medie de 1.4% rating şi 5.6% share, urmat de postul Antena 3 şi Prima TV.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 35.8% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu 7.9% rating şi 22% share, iar Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 5.3% rating şi 14.9% share. Ştirile Kanal D, locul 3 cu 2.4% rating şi 6.6% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 43.1% rating. PRO TV cu Las Fierbinţi s-a clasat pe locul 1 (plus Ştirile din Sport & Meteo) – 10.9% rating şi 25.3% share, urmat de Antena 1, locul 2 cu Şerifi de România – 5.1% rating şi 11.8% share. Kanal D a obţinut locul 3 cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor – 4.9% rating şi 11.5% share. În continuarea topului s-au aflat Antena 3 şi Naţional TV.
[nextpage title=”grafice detaliate pe urmtoarea pagina!”]
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 24.9% rating. Antena 1 cu Acces Direct s-a clasat pe primul loc cu 5.1% rating şi 20.4% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa s-a clasat pe locul 2 cu 4% rating şi 15.9% share. Kanal D cu Teo Show a obţinut locul 3 cu o audienţă medie de 1.4% rating şi 5.6% share, urmat de postul Antena 3 şi Prima TV.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 35.8% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu 7.9% rating şi 22% share, iar Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 5.3% rating şi 14.9% share. Ştirile Kanal D, locul 3 cu 2.4% rating şi 6.6% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 43.1% rating. PRO TV cu Las Fierbinţi s-a clasat pe locul 1 (plus Ştirile din Sport & Meteo) – 10.9% rating şi 25.3% share, urmat de Antena 1, locul 2 cu Şerifi de România – 5.1% rating şi 11.8% share. Kanal D a obţinut locul 3 cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor – 4.9% rating şi 11.5% share. În continuarea topului s-au aflat Antena 3 şi Naţional TV.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 17 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00
- Audiente TV pentru ziua de 10 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 11 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 12 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 13 noiembrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 14 noiembrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 15 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 16 noiembrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA