RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate sâmbăta, 18 aprilie 2015, plus intervalul orar de maximă audienţă (20:00-22:00) pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de sâmbătă a înregistrat o cifră medie de 17.2% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 4.8% rating şi 21.5% share, iar locul 2, Antena 1 a înregistrat 3.4% rating şi 14.9% share. Kanal D, locul 3 cu 1.4% rating şi 6% share, urmat de postul Prima TV, locul 4 şi România TV, locul 5.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 18 aprilie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 + Intervalul orar 20:00-22:00
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 15 aprilie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 17 aprilie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 16 aprilie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Credit: Antena 1
CITESTE SI:
-
Houston, avem o problemă! Paramount Channel aniversează 20 de ani de la lansarea filmului Apollo 13
-
Simona Gherghe a împlinit 13 ani de când face parte din familia Antena 1!
-
Marius Moga se alătură ambasadorilor globali ai campaniei care provoacă fanii să experimenteze viața într-un mod diferit