Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiente TV 18 ianuarie. PRO TV a fost lider pe toata ziua, iar TVR 2 a prins un loc in top in intervalul de maxima audienta. Cum a aratat clasamentul?

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate, duminica 18 ianuarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49. (cifrele care conteaza pentru publicitate)

PRO TV si Antena 1 s-au aflat in fruntea clasamentului cu 16.9% share si 14.3%. Kanal D a inregistrat o mica crestere cumuland 1.5% rating si o cota de piata de 5.4% share.

Prima TV se mentine in top la fel si National TV care au inregistrat 4.6% share si respectiv 3.4%.

In intervalul de maxima audienta 19:00 – 20:00, Stirile PRO TV au inregistrat 11.6% share si 24,6% cota de piata, in timp ce Observatorul de la Antena 1 a cumulat 6,3% rating si 13.4% share. Stirile Kanal D s-au aflat pe locul 3 cu 3.5% rating si 7.5% share. In acest interval orar in top s-au aflat National TV si Prima TV.

In intervalul 20:00 – 22:00 PRO TV a ocupat prima pozitie cu 9.8% rating si 19.6% cota de piata, Antena 1 a ocupat pozitia secunda cu 7.8% rating si o cota de piata de 15.6% share. Prima TV a ocupat locul 3 cu cifre mai mari, 4.1% rating si 8.2% share; locul 4 – Kanal D cu 3.4% rating si 6.7% share. Supriza vine de la TVR 2 care s-a aflat pe locul 5 cu 2.4% rating si o cota de piata de 4.8% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 18 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 16 ianuarie 2015

Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 17 ianuarie 2015

Audiente tv 18 ianuarie 2015 publicul comercial (1)

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 18 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente tv 18 ianuarie 2015 publicul comercial (2)


 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Advertisement

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: PRO TV

CITESTE SI:

 

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending