În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 20.8% rating. PRO TV a revenit pe prima poziţiei şi pe acest interval orar cu 3.9% rating şi 19% share, urmat de Antena 1 cu 3.3% rating şi 16% cota de piaţă. Kanal D a obţinut 2% rating şi 9.8% share, iar Prima TV, locul 4 – 1.2% rating şi 6% share. Acasă s-a clasat pe locul 5.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 26.3% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 5.9% rating şi 20.9% share, urmat de Acasă, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a revenit pe locul 2 cu 3.9% rating şi 14.9% share, iar Observatorul de la Antena 1, locul 3 – 3.2% rating şi 12.2% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 34.5% rating. PRO TV, locul 1 cu cifre de top cu 9.4% rating şi 27.1% share, urmat de postul Antena 1 cu 3.7% rating şi 10.8% share. Acasă şi Kanal D au totalizat aceleaşi cifre de audienţă, iar Antena 3 închide topul pe acest interval orar.
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul orar 17:00-22:00, 18 iunie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 15 iunie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 16 iunie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 17 iunie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Credit: RADAR DE MEDIA