Audienţe TV 18 noiembrie. Acasă a revenit în clasament în locul Prima TV! Cine a câştigat lupta din Prime Time? Antena 1 sau PRO TV? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri, 18 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 17,0% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 3,3% rating şi 19,6% share, urmat de Antena 1 cu 2,4% rating şi 14,3% cota de piaţă. Kanal D a obţinut locul 3 cu 1,2 rating şi 7,2% share, urmat de Antena 3 şi Acasă.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 18 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 18 noiembrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 23,4% rating. PRO TV cu La Măruţa a trecut pe primul loc cu 4,5% rating şi 19,1% share, urmat de Acces Direct de la Antena 1 cu 4,1% rating şi 17,5% share. Teo Show de la Kanal D a obţinut locul 3 cu 1,4% rating şi 5,9% share, urmat de Prima TV şi Acasă.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 33,4% rating. Ştirile PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 8,4% rating şi 25,3% share, în timp ce principalul concurent Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund – 5,3% rating şi 15,9% share, iar Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 3 – 2,5% rating şi 7,4% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40,3% rating. PRO TV cu Masterchef a fost lider de audienţa cu 10,1% rating şi 25% share, iar Antena 1 cu film artistic s-a clasat pe locul secund cu 4,4% rating şi 10,9% share. Kanal D cu penultimul episod din serialul turcesc “Un destin la răscruce” a obţinut locul 3 cu 3.9% rating şi 9.7% share. Naţional TV şi Acasă au continuat topul pe acest tronson orar.

Juriul MasterChef

Juriul MasterChef

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 23,4% rating. PRO TV cu La Măruţa a trecut pe primul loc cu 4,5% rating şi 19,1% share, urmat de Acces Direct de la Antena 1 cu 4,1% rating şi 17,5% share. Teo Show de la Kanal D a obţinut locul 3 cu 1,4% rating şi 5,9% share, urmat de Prima TV şi Acasă.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 33,4% rating. Ştirile PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 8,4% rating şi 25,3% share, în timp ce principalul concurent Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund – 5,3% rating şi 15,9% share, iar Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 3 – 2,5% rating şi 7,4% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40,3% rating. PRO TV cu Masterchef a fost lider de audienţa cu 10,1% rating şi 25% share, iar Antena 1 cu film artistic s-a clasat pe locul secund cu 4,4% rating şi 10,9% share. Kanal D cu penultimul episod din serialul turcesc “Un destin la răscruce” a obţinut locul 3 cu 3.9% rating şi 9.7% share. Naţional TV şi Acasă au continuat topul pe acest tronson orar.

Un destin la rascruce KANAL D

Un destin la rascruce
KANAL D

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 18 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 18 noiembrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending