Connect with us

Analize

Audienţe TV 18 octombrie. Marea bătălie din weekend s-a dat între filmul PRO şi debutul Ham Talent! Cine a câştigat?

Foto Credit: Antena 1
Redactia Radar de Media

Published

on

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, duminică, 18 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 20,8% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe prima pozitie cu 3,7% rating si 17,9% share, in timp ce Antena 1 a inregistrat cifre mari pe weekend – 3,3% rating si 15,9% share. Kanal D, locul 3 cu cifre mai mici fata de weekendul trecut – 1% rating si 4,8% share, urmat de Prima TV si postul de stiri Antena 3. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 18 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 18 octombrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 43,9% rating. PRO TV a fost pe primul loc (Film artistic Pompeii) – 9.8% rating şi 22.3% share, în timp ce Antena 1 principalul concurent s-a clasat pe locul secund cu premiera show-ului Ham Talent prezentat de Liviu Varciu – 9.1% rating şi 20.6% share. Prima TV, locul 3 cu 2.8% rating şi 6.4% share, iar Kanal D cu Roata Norocului, locul 4 – 2.4% rating şi% share. Postul de nişa AXN a prins locul 5, în intervalul de maximă audienţă, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

loading…


[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 43,9% rating. PRO TV a fost pe primul loc (Film artistic Pompeii) – 9.8% rating şi 22.3% share, în timp ce Antena 1 principalul concurent s-a clasat pe locul secund cu premiera show-ului Ham Talent prezentat de Liviu Varciu – 9.1% rating şi 20.6% share. Prima TV, locul 3 cu 2.8% rating şi 6.4% share, iar Kanal D cu Roata Norocului, locul 4 – 2.4% rating şi% share. Postul de nişa AXN a prins locul 5, în intervalul de maximă audienţă, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

Bursucu si Ana-Maria Barnoschi KANAL D ROATA NOROCULUI

Bursucu si Ana-Maria Barnoschi
KANAL D ROATA NOROCULUI

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 18 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 18 octombrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending