Audienţe TV 18 octombrie. Marea bătălie din weekend s-a dat între filmul PRO şi debutul Ham Talent! Cine a câştigat? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Analize

Audienţe TV 18 octombrie. Marea bătălie din weekend s-a dat între filmul PRO şi debutul Ham Talent! Cine a câştigat?

Published

on

Foto Credit: Antena 1

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, duminică, 18 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 20,8% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe prima pozitie cu 3,7% rating si 17,9% share, in timp ce Antena 1 a inregistrat cifre mari pe weekend – 3,3% rating si 15,9% share. Kanal D, locul 3 cu cifre mai mici fata de weekendul trecut – 1% rating si 4,8% share, urmat de Prima TV si postul de stiri Antena 3. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 18 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 18 octombrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 43,9% rating. PRO TV a fost pe primul loc (Film artistic Pompeii) – 9.8% rating şi 22.3% share, în timp ce Antena 1 principalul concurent s-a clasat pe locul secund cu premiera show-ului Ham Talent prezentat de Liviu Varciu – 9.1% rating şi 20.6% share. Prima TV, locul 3 cu 2.8% rating şi 6.4% share, iar Kanal D cu Roata Norocului, locul 4 – 2.4% rating şi% share. Postul de nişa AXN a prins locul 5, în intervalul de maximă audienţă, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

loading…


[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 43,9% rating. PRO TV a fost pe primul loc (Film artistic Pompeii) – 9.8% rating şi 22.3% share, în timp ce Antena 1 principalul concurent s-a clasat pe locul secund cu premiera show-ului Ham Talent prezentat de Liviu Varciu – 9.1% rating şi 20.6% share. Prima TV, locul 3 cu 2.8% rating şi 6.4% share, iar Kanal D cu Roata Norocului, locul 4 – 2.4% rating şi% share. Postul de nişa AXN a prins locul 5, în intervalul de maximă audienţă, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

Bursucu si Ana-Maria Barnoschi KANAL D ROATA NOROCULUI

Bursucu si Ana-Maria Barnoschi
KANAL D ROATA NOROCULUI

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 18 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 18 octombrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending