RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate duminică, 19 aprilie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 24,3% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV, locul 1 cu 4,4% rating şi 17,9% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 2,6% rating şi 10,8% share. România TV intră direct pe locul 3 în clasamentul final al zilei cu 1,3% rating şi 5,5% share, urmat de Kanal D, locul 4 şi Prima TV.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 19 aprilie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 18 aprilie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 17 aprilie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 16 aprilie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA