Connect with us

AUDIENȚE TV

Audienţe TV 19 februarie. PRO TV îşi menţine poziţie de lider, dar la mică diferenţă de Antena 1. Cum arata clasamentul zilei? Plus cifre în intervalul nopţii!

Redactia Radar de Media

Published

on

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi 19 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).

Astăzi, vă prezentăm şi cifrele de audienţă înregistrate pe intervalul orar 22:00-24:00.

Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 21.9% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 3.9% rating şi 19% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 a totalizat 3.4% rating şi 16.6% share. Kanal D a ocupat poziţia a 3-a cu 1.5% rating şi 7.2% cota de piaţă. Antena 3 continua prezenta în top cu 1% rating şi 5.1% share, iar Acasă a cumulat 0.9% rating şi 4.4% share, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

În intervalul orar 17:00-19:00 TTV – 20.5% rating. Acces Direct s-a clasat pe prima poziţie cu 6.4% rating şi 22.3% share, iar PRO TV cu La Măruţa (plus Ştirile de la ora 17) s-a clasat pe poziţia secundă cu 5.3% rating şi 18.5% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 28.9% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat în fruntea clasamentului cu 9.8% rating şi 23.3% share, iar postul Acasă TV s-a clasat pe locul 2 cu serialul turcesc “Puterea Destinului” totalizând 7% rating şi 16.6% share. Observatorul de la Antena 1 s-a clasat din nou pe locul 3 cu cifre sub medie, mai exact – 4.5% rating şi 10.8% share. Naţional TV s-a clasat pe locul 4 (Mică Mireasa), iar Ştirile Kanal D, locul 5.

În intervalul orar de maximă audienţă 20:00-22:00, TTV – 47.8% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 14% rating şi 29.3% cota de piaţă; în acest interval orar a fost difuzat reality show-ul “Sunt celebru, scoate-mă de aici” (plus Ştirile din Sport, ora 20 & Meteo). Antena 1 s-a clasat pe poziţia secundă (reality show Burlacul) şi a înregistrat în intervalul orar menţionat 5.7% rating şi 12% share. Kanal D cu serialul Yaman s-a clasat pe locul 3 cu 3.5% rating şi 7.2% share, în timp ce Acasă cu telenovela “Înger Păzitor” a cumulat 2.7% rating şi 5.7% share. Naţional TV pe intervalul orar monitorizat s-a clasat pe locul 5.

În intervalul orar 22:00-24:00, TTV – 37.3% rating. PRO TV a fost lider cu 7.7% rating şi 20.7% share iar în acest interval a difuzat finalul emisiunii Sunt celebru, scoate-mă de aici (22:00-22:30), Ştirile PRO TV (22:30-23:05) şi serialul CSI New York (23:05-24:00). Locul 2 a fost adjudecat de Antena 1 care a înregistrat o audienţă medie de 6.6% rating şi 17.6% share când a fost difuzat a doua parte a emisiunii Burlacul (22:00-23:00) şi Un show Păcătos (23:00-24:00). Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 2.9% rating şi 7.8% share atunci a difuzat finalul serialului Yaman (22:00-23:00) şi show-ul nopţii Wowbiz (23:00-24:00).

[sam id=”12″ codes=”true”]

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 19 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 + intervalul orar 17-19

 

Audiente TV 19 februarie 2015 - publicul comercial (1)

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 19:00-24:00, 19 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 19 februarie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: Kanal D

 CITESTE SI:

 

Comentarii

Analize

AUDIENȚE TV: Peste 3,2 milioane de români, au urmărit ROMÂNII AU TALENT

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

O nouă seară de vineri, un nou golden buzz oferit de Mihai Petre pentru ”un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”!

A fost o nouă șansă pentru cei mai talentați concurenți să arate că pasiunea și munca se împletesc în  momente de neuitat! În timp ce pentru cei care au reușit să impresioneze, Andra a ținut să menționeze că ”este important să-ți placă ceea ce faci, să fie din inimă”, pentru cei care nu au reușit să treacă mai departe, Andi Moisescu a căutat cuvintele care să-i motiveze să continue: ”Viața e un șir lung de victorii și înfrângeri. Din înfrângeri..înveți!”.

 

Duo Maintenant, echipa formată din Ludivine Furnon și Nicolas Besnard, a oferit unul dintre cele mai antrenante și sensibile momente din acest sezon și au impresionat prin tehnica lor impecabilă. Nu a fost nicio surpriză când Mihai Petre s-a ridicat în picioare și a spus: ”Sunteți cuplul perfect. A fost un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”. Și ceilalți jurați au considerat că a fost un moment de #un10perfect, iar Florin Călinescu a completat: ”Aș vrea să iau caseta, să mă uit să văd dacă găsesc o imperfecțiune. Excepțional!”

 

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.2 puncte de rating și 45.2% share, cifre de peste 4 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund care a obţinut numai 3.9 puncte de rating și 10.3% share.

 

Peste 3.2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:12, peste 3.9 milioane de români au fost cu ochii pe noua ediție a show-ului.

3 sau 4 de DA și un loc în următoarea etapă au obținut: Ikim Dance Academy, Amelia Călin, Petru Moiseev, Iorgu Aggressor & Tom Fulton Future Shock, Olimpia Carauleanu, Dimma’s, Mauricio Cugat – Desole, Clubul Sportiv Akikai, Constantin Stîngă, Daniela Pleșca, Caddebostan Workout, Ryan Hayashi și Amanda Stan.

Spectacolul continuă vinerea viitoare când alți concurenți vor încerca să-și îndeplinească visul pe scena talentului, de la 20:30, într-o nouă ediție Românii au talent.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

Analize

Gospodar fără pereche, lider de audiență pe toate categoriile de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Joi seara a fost un episod cu emoție la Gospodar fără pereche. A avut loc prima eliminare, iar Luciana a plecat acasă, deși nu s-ar fi gândit nicio clipă că povestea ei se încheie atât de repede: „Nu mă așteptam. Am rămas șocată”, a spus fosta concurentă din gospodăria lui Andrei.

Joi seara, reality show-ul Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 6.6 puncte de rating și 20% share pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.8 puncte de rating și 14.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:09, emisiunea Gospodar fără pereche a adus în faţa televizoarelor aproximativ 1.8 milioane de români.

Gospodarilor le este din ce în ce mai greu să le facă față fetelor. Certurile dintre ele, geloziile și micile răutăți dintre domnișoare au reușit să-i epuizeze pe băieți. Chiar și așa, fermierii nu sunt pregătiți să renunțe la fetele frumoase care își pun în valoare toate atuurile și fac tot posibilul să-i cucerească.

Geanina însă a pus piciorul în prag și le-a zis celor doi gospodari, Radu și Cristian, că trebuie să facă prima eliminare. Cu cine vor alege băieții să meargă mai departe, dar și cui vor spune „adio”, vedem joia viitoare, într-o nouă ediție Gospodar fără pereche.

Gospodar fără pereche – Hai să facem dragostea rurală!

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Stirile Kanal D, locul intai la nivelul intregii tari!

Avatar

Published

on

Duminica, 15 martie, peste un milion si jumatate de romani din intreaga tara au fost cu ochii pe Stirile Kanal D, urmarind cele mai importante stiri referitoare la masurile adoptate de Romania si de celelalte state in lupta cu pandemia de coronavirus.

    Telespectatorii au ales ca prima sursa de informatii Stirile Kanal D, duminica, de la ora 18:00. Declaratiile premierului Ludovic Orban referitoare la cele mai recente decizii ale Guvernului, dar si enumerarea masurilor adoptate dupa instaurarea starii de urgenta in Romania au fost printre subiectele supuse atentiei publice in buletinul informativ de ieri seara, la Kanal D.

        Astfel, in intervalul de difuzare, 18:00 – 19:00, Kanal D s-a aflat in pe primul loc in topul optiunilor telespectatorilor din intreaga tara, cu 6,5% rating si 14,1% cota de piata. O medie de peste 1.1 milioane de romani (1.148.000) au urmarit, in fiecare minut al difuzarii, Stirile Kanal D. In minutul de maxima audienta, atins la 18:34, peste un milion si jumatate de telespectatori din intreaga tara au ales Stirile Kanal D ca prima sursa de informatii .

 

Materialele in exclusivitate cu si despre romanii izolati in Italia, difuzate in cadrul emisiunii “Asta-i Romania”, urmarite de peste un milion de telespectatori

    Interesul romanilor despre situatia actuala a conationalii din diaspora, izolati departe de casa, este urias luand in considerare cifrele obtinute, conform Kantar Media, de emisiunea “Asta-i Romania!”, difuzata  ieri, in intervalul orar 14:30 – 16:00, la Kanal D. Situatia alarmanta a celor peste un milion de romani, captivi in Italia, care traiesc cel mai negru cosmar, intr-o tara inchisa, a fost intens urmarita.

    Emisiunea “Asta-i Romania” a fost prima optiune a telespectatorilor, atat din intreaga tara, cat si de la orase. Kanal D a inregistrat 4,9% rating si 13,5% cota de piata, pe targetul National, si 3,9% rating si 11,1% cota de piata, pe targetul All Urban. Minutul de aur, inregistrat la 15:39, a adunat in fata televizoarelor, peste un milion de privitori (1.153.000). 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,514,11148
 Pro TV6,514,11147
 Romania TV4,39,2750
STIRILE KANAL DAntena 13,77,9644
18:00-19:00Antena 33,67,7625
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.03.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,911,1374
 Pro TV3,49,7328
 Antena 33,18,8299
ASTA-I ROMANIARomania TV3,18,7293
14:30-16:00Antena 12,77,7261
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.03.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,913,5867
 Pro TV3,69,8627
 Romania TV3,18,4538
ASTA-I ROMANIAAntena 32,87,7495
14:30-16:00Antena 12,77,5482
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.03.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0