RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi 19 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Astăzi, vă prezentăm şi cifrele de audienţă înregistrate pe intervalul orar 22:00-24:00.
Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 21.9% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 3.9% rating şi 19% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 a totalizat 3.4% rating şi 16.6% share. Kanal D a ocupat poziţia a 3-a cu 1.5% rating şi 7.2% cota de piaţă. Antena 3 continua prezenta în top cu 1% rating şi 5.1% share, iar Acasă a cumulat 0.9% rating şi 4.4% share, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
În intervalul orar 17:00-19:00 TTV – 20.5% rating. Acces Direct s-a clasat pe prima poziţie cu 6.4% rating şi 22.3% share, iar PRO TV cu La Măruţa (plus Ştirile de la ora 17) s-a clasat pe poziţia secundă cu 5.3% rating şi 18.5% share.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 28.9% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat în fruntea clasamentului cu 9.8% rating şi 23.3% share, iar postul Acasă TV s-a clasat pe locul 2 cu serialul turcesc „Puterea Destinului” totalizând 7% rating şi 16.6% share. Observatorul de la Antena 1 s-a clasat din nou pe locul 3 cu cifre sub medie, mai exact – 4.5% rating şi 10.8% share. Naţional TV s-a clasat pe locul 4 (Mică Mireasa), iar Ştirile Kanal D, locul 5.
În intervalul orar de maximă audienţă 20:00-22:00, TTV – 47.8% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 14% rating şi 29.3% cota de piaţă; în acest interval orar a fost difuzat reality show-ul „Sunt celebru, scoate-mă de aici” (plus Ştirile din Sport, ora 20 & Meteo). Antena 1 s-a clasat pe poziţia secundă (reality show Burlacul) şi a înregistrat în intervalul orar menţionat 5.7% rating şi 12% share. Kanal D cu serialul Yaman s-a clasat pe locul 3 cu 3.5% rating şi 7.2% share, în timp ce Acasă cu telenovela „Înger Păzitor” a cumulat 2.7% rating şi 5.7% share. Naţional TV pe intervalul orar monitorizat s-a clasat pe locul 5.
În intervalul orar 22:00-24:00, TTV – 37.3% rating. PRO TV a fost lider cu 7.7% rating şi 20.7% share iar în acest interval a difuzat finalul emisiunii Sunt celebru, scoate-mă de aici (22:00-22:30), Ştirile PRO TV (22:30-23:05) şi serialul CSI New York (23:05-24:00). Locul 2 a fost adjudecat de Antena 1 care a înregistrat o audienţă medie de 6.6% rating şi 17.6% share când a fost difuzat a doua parte a emisiunii Burlacul (22:00-23:00) şi Un show Păcătos (23:00-24:00). Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 2.9% rating şi 7.8% share atunci a difuzat finalul serialului Yaman (22:00-23:00) şi show-ul nopţii Wowbiz (23:00-24:00).
[sam id=”12″ codes=”true”]
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 19 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 + intervalul orar 17-19
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 16 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 17 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 18 februarie 2015
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 19:00-24:00, 19 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Credit: Kanal D
CITESTE SI:
-
LIDER. Sunt celebru, scoate-mă de aici! a cumulat cifre de top pe toate segmentele de public. Câţi romani au urmărit Africa?
-
Radu Valcan se hraneste cu gandaci in Thailanda la filmarile pentru show-ul “Temptation Island – Insula iubirii”
-
Ana-Maria Caia și Iulian Comanescu lansează Brandedcont.net: conținut pentru branduri