vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăAUDIENȚE TVAudienţe TV 19 februarie. PRO TV îşi menţine poziţie de lider, dar...

    Audienţe TV 19 februarie. PRO TV îşi menţine poziţie de lider, dar la mică diferenţă de Antena 1. Cum arata clasamentul zilei? Plus cifre în intervalul nopţii!

    RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi 19 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).

    Astăzi, vă prezentăm şi cifrele de audienţă înregistrate pe intervalul orar 22:00-24:00.

    Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 21.9% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 3.9% rating şi 19% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 a totalizat 3.4% rating şi 16.6% share. Kanal D a ocupat poziţia a 3-a cu 1.5% rating şi 7.2% cota de piaţă. Antena 3 continua prezenta în top cu 1% rating şi 5.1% share, iar Acasă a cumulat 0.9% rating şi 4.4% share, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

    În intervalul orar 17:00-19:00 TTV – 20.5% rating. Acces Direct s-a clasat pe prima poziţie cu 6.4% rating şi 22.3% share, iar PRO TV cu La Măruţa (plus Ştirile de la ora 17) s-a clasat pe poziţia secundă cu 5.3% rating şi 18.5% share.

    În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 28.9% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat în fruntea clasamentului cu 9.8% rating şi 23.3% share, iar postul Acasă TV s-a clasat pe locul 2 cu serialul turcesc „Puterea Destinului” totalizând 7% rating şi 16.6% share. Observatorul de la Antena 1 s-a clasat din nou pe locul 3 cu cifre sub medie, mai exact – 4.5% rating şi 10.8% share. Naţional TV s-a clasat pe locul 4 (Mică Mireasa), iar Ştirile Kanal D, locul 5.

    În intervalul orar de maximă audienţă 20:00-22:00, TTV – 47.8% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 14% rating şi 29.3% cota de piaţă; în acest interval orar a fost difuzat reality show-ul „Sunt celebru, scoate-mă de aici” (plus Ştirile din Sport, ora 20 & Meteo). Antena 1 s-a clasat pe poziţia secundă (reality show Burlacul) şi a înregistrat în intervalul orar menţionat 5.7% rating şi 12% share. Kanal D cu serialul Yaman s-a clasat pe locul 3 cu 3.5% rating şi 7.2% share, în timp ce Acasă cu telenovela „Înger Păzitor” a cumulat 2.7% rating şi 5.7% share. Naţional TV pe intervalul orar monitorizat s-a clasat pe locul 5.

    În intervalul orar 22:00-24:00, TTV – 37.3% rating. PRO TV a fost lider cu 7.7% rating şi 20.7% share iar în acest interval a difuzat finalul emisiunii Sunt celebru, scoate-mă de aici (22:00-22:30), Ştirile PRO TV (22:30-23:05) şi serialul CSI New York (23:05-24:00). Locul 2 a fost adjudecat de Antena 1 care a înregistrat o audienţă medie de 6.6% rating şi 17.6% share când a fost difuzat a doua parte a emisiunii Burlacul (22:00-23:00) şi Un show Păcătos (23:00-24:00). Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 2.9% rating şi 7.8% share atunci a difuzat finalul serialului Yaman (22:00-23:00) şi show-ul nopţii Wowbiz (23:00-24:00).

    [sam id=”12″ codes=”true”]

    CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 19 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 + intervalul orar 17-19

     

    Audiente TV 19 februarie 2015 - publicul comercial (1)

    CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 19:00-24:00, 19 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

    Audiente TV 19 februarie 2015 - publicul comercial (2)


    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

    Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

    Foto Credit: Kanal D

     CITESTE SI:

     

    Redactia Radar de Media

    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

    Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    1 COMENTARIU

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente