Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiente TV 19 ianuarie 2015. PRO TV se detaseaza considerabil de locul 2, iar Acasa TV ajunge in PRIME TIME pe podium. Cum a aratat clasamentul?

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate, luni 19 ianuarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49. (cifrele care conteaza pentru publicitate)

La prima vedere remarcam faptul ca in top 5 la nivelul intregii zile Acasa TV si Antena 3 au intrat in clasament si a iesit Prima TV. Pro TV a fost pe primul loc cu 4,5% rating si o cota de piata de 20.3% share, in timp ce Antena 1 a ocupat pozitia secunda cu 3,7% rating si o cota de piata de 16,9% share. Kanal D a inregistrat o audienta media la nivelul publicului comercial de 1,9% rating si o cota de piata de 8,5% share, cifre in crestere fata de weekend.

In intervalul 17:00-19:00, atunci cand sunt difuzate emisiuniile tabloid, Antena 1 cu Acces Direct a fost lider de audienta cu 8,8% rating si o cota de piata de 26,2% share, in timp ce emisiunea La Maruta s-a clasat pe locul 2 cu 7,7% rating si 22.9% share.

In intervalul de maxima audienta 19:00-20:00, Stirile Pro TV au fost in fruntea clasamentului, iar Observatorul pe locul 2. Remarcam faptul ca postul Acasa Tv a cumulat o audienta medie de 6.2% rating si o cota de piata de 14.7% share, fiind pe locul 3 in clasamentul prezentat mai jos. Kanal D a fost pe locul 4, iar National TV cu serialul indian, locul 5.

Seara, in intervalul 20:00 – 22:00, Pro Tv a fost peste Antena 1 care a difuzat emisiunea „Poftiti pe la noi” (in reluare), emisiunea care asta vara era lider de audienta. Kanal D cu „Tradarea”, locul 3, Acasa TV, locul 4 si Prima Tv a prins locul 5 in intervalul monitorizat.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 19 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 16 ianuarie 2015

Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 17 ianuarie 2015

Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 18 ianuarie 2015

AUDIENTE TV 19 ianuarie 2015 - publicul comercial  (1)

 

Advertisement

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 19 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

AUDIENTE TV 19 ianuarie 2015 - publicul comercial  (2)


 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: Antena 1

CITESTE SI:


Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending