RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi, 19 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 17,2% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 3% rating şi 17,5% share, în timp ce Antena 1 a obţinut locul 2 la mică diferenţă de lider – 2,6% rating şi 15,1% share. Kanal D mai creşte şi ajunge la 1,3% rating şi 7,4% share, locul 3 urmat de Antena 3 şi România TV.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 19 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Audiente TV pentru ziua de 13 noiembrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 14 noiembrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 15 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 16 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 17 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 18 noiembrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 25,3% rating. La Măruţa a fost lider de audienţă, PRO TV a înregistrat 4,7% rating şi 18,7% share, urmat de Acces Direct de la Antena 1 – 4,4% rating şi 17,5% share. Antena 3 a fost pe locul 3 în locul postului Kanal D cu 1,6% rating şi 6,2% share, urmat de Prima TV, iar Kanal D s-a clasat pe locul 5 pe acest interval orar.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 34,2% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu 7,3% rating şi 21,4% share, iar Observatorul de la Antena 1 a obţinut locul secund cu 5,6% rating şi 16,3% share. Ştirile Kanal D rămân pe locul 3 cu o medie de 2,4% rating şi 6,9% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 41,6% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu film artistic – 9,3% rating şi 22,3% share, iar Antena 1 s-a clasat pe locul doi cu 5,8% rating şi 13,9% share (film artistic). Kanal D a obţinut locul 3 cu ultimul episod din serialul turcesc Un destin la răscruce – 3,6% rating şi 8,8% share.