Connect with us
 

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, luni, 19 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de luni a înregistrat o cifră medie de 16,5% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 3,3% rating şi 20% share, în timp ce principalul concurent, Antena 1 a înregistrat cifre asemănătoare – 3,2% rating şi 19,5% share. Kanal D a fost pe locul 3 cu 1,5% rating şi 8,8% share, urmat de postul Acasă şi Antena 3. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 19 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 19 octombrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 21.4% rating. Acces Direct de la Antena 1 a fost lider de audienţa cu cifre peste media staţiei pe acest interval orar cu 4.8% rating şi 22.4% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa (plus Ştirile de la ora 17) s-a clasat pe locul secund cu 3.1% rating şi 14.3% share. Kanal D cu Teo Show s-a clasat pe locul 3 cu 1.5% rating şi 7% share. În topul prezentat de RADAR DE MEDIA s-a mai clasat postul Acasă şi Prima TV.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 32.3% rating. Ştirile PRO TV prezentate de Oana Andoni, locul 1 cu 8.3% rating şi 25.6% share, urmat de Observatorul de la Antena 1, locul secund – 6.5% rating şi 20.2% share. Ştirile Kanal D prezentate de Simona Patruleasa au obţinut 2.1% rating şi 6.4% share.

În intervalul orar 20:00-22:00, TTV – 40.5% rating. PRO TV cu Masterchef s-a clasat pe locul 1 cu 10% rating şi 24.7% share, în timp ce Antena 1 cu reality show-ul Profiţi de vă iubiţi, locul 2 – 6.9% rating şi 17.1% share. Kanal D cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor s-a clasat pe locul 3 cu cifre peste media staţiei – 5.2% rating şi 12.8% share.

Masterchef PRO TV

Masterchef
PRO TV

[nextpage title=”GRAFICE DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 21.4% rating. Acces Direct de la Antena 1 a fost lider de audienţa cu cifre peste media staţiei pe acest interval orar cu 4.8% rating şi 22.4% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa (plus Ştirile de la ora 17) s-a clasat pe locul secund cu 3.1% rating şi 14.3% share. Kanal D cu Teo Show s-a clasat pe locul 3 cu 1.5% rating şi 7% share. În topul prezentat de RADAR DE MEDIA s-a mai clasat postul Acasă şi Prima TV.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 32.3% rating. Ştirile PRO TV prezentate de Oana Andoni, locul 1 cu 8.3% rating şi 25.6% share, urmat de Observatorul de la Antena 1, locul secund – 6.5% rating şi 20.2% share. Ştirile Kanal D prezentate de Simona Patruleasa au obţinut 2.1% rating şi 6.4% share.

În intervalul orar 20:00-22:00, TTV – 40.5% rating. PRO TV cu Masterchef s-a clasat pe locul 1 cu 10% rating şi 24.7% share, în timp ce Antena 1 cu reality show-ul Profiţi de vă iubiţi, locul 2 – 6.9% rating şi 17.1% share. Kanal D cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor s-a clasat pe locul 3 cu cifre peste media staţiei – 5.2% rating şi 12.8% share.

Poftiti de va iubiti! ANTENA 1

Poftiti de va iubiti!
ANTENA 1

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 19 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 19 octombrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

PRO TV, lider de audiență marți seara! Las Fierbinți și Ferma au fost primele alegeri ale telespectatorilor

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seara, PRO TV a condus topul audiențelor cu Las Fierbinți și Ferma! Aventurile celor mai îndrăgite personaje de serial din România și intrigile concurenților care au spus da pentru un nou început au adus cei mai mulți telespectatori în fața televizoarelor!

Las Fierbinți a fost, ca de obicei, lider de audiență pe toate categoriile de public! La nivelul targetului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, noul episod a obținut 11.9 puncte de rating și 28.3% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat 7.3 puncte de rating și 17.4% share. La nivel național, aproximativ 2.6 milioane de români au urmărit Las Fierbinți în fiecare minut.

Pe intervalul Ferma, PRO TV a continuat să conducă topul audiențelor pe cele trei categorii de public: comercial, urban, național! Pe targetul comercial, Ferma a avut 7.4 puncte de rating și 18.9% share, iar televiziunea secundă a obținut 6.7 puncte de rating și 17.1% share. La nivel național, peste 1.4 milioane de români au urmărit Ferma în fiecare minut.

În această seară, PRO TV aduce un nou episod Las Fierbinți și duce aventurile din Ferma mai departe!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta cu emisiunea “Asta-i Romania!”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D a fost lider absolut de audienta ieri, cu emisiunea “Asta-i Romania!”, pe toate segmentele de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Emisiunea prezentata de Mihai Ghita a fost urmarita in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 1.3 milioane (1.317.000) de romani din intreaga tara. Kanal D s-a situat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, subiectele prezentate in editia de duminica “Asta-i Romania!”, interviul in exclusivitate cu italianul care acuza ca a fost inselat de o romanca cu o suma  de bani colosala si drama tinerei care cantareste un sfert de tona, au adunat in fara micilor ecrane peste doua milioane de telespectatori, in minutul de maxima audienta.

Duminica, 10 februarie, in intervalul 17:30 – 19:00, Kanal D a inregistrat 7,4% rating si 16,0% cota de piata, pe targetul National, 5,1% rating si 11,9% cota de piata, pe targetul All Urban, si 3,9% rating si 12,1% cota de piata, pe targetul Comercial.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,416,01317
 Pro TV3,57,6626
 Antena 13,06,4528
ASTA-I ROMANIADigiSport 12,75,7471
17:30-19:00Prima TV2,45,1424
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2019

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,111,9486
 DigiSport 13,68,5350
 Pro TV3,37,7318
ASTA-I ROMANIAAntena 32,76,4262
17:30-19:00Antena 12,35,4222
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2019

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,912,1166
 Pro TV3,611,1153
 Antena 12,88,6118
ASTA-I ROMANIADigiSport 12,37,298
17:30-19:00Antena 31,95,880
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Kanal D a fost lider de audienta cu Exatlon, in weekend!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Confruntarea plina de tensiune ce s-a consumat aseara, la “Exatlon”, a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul audientelor, la nivelul publicului din intreaga tara, pe intervalul difuzarii emisiunii. In minutul de aur, atins la 21:13,  1.767.000 de telespectatori urmareau cu sufletul la gura competitia extraordinara din Republica Dominicana.

Potrivit Kantar Media, Kanal D a inregistrat 7,7% Rating si 15,2% cota de piata, pe publicul National, ocupand astfel prima pozitie in top.  Statia s-a clasat pe locul doi, la nivelul publicului Comercial, cu 5,3% Rating si 13,7% cota de piata, si pe All Urban, cu 6,0% Rating si 12,6% cota de piata.

Miza jocului de aseara a fost “hotelul”, ambele echipe dorindu-si sa ajunga sa intre in posesia premiului ce ofera conditii mult mai bune, hrana din belsug si relaxarea atat de importanta pentru a putea face fata jocurilor ce urmeaza. Echipa Rosie a iesit invingatoare, cu scorul de 10-5, dar au fost momente in care Razboinicii au dat semne ca isi pot reveni.

Tensiunile nu s-au lasat asteptate pe banca echipei Albastre, Giani Kirita atragandu-le concurentilor pe care ii antreneaza ca fac greseli si ca isi “lasa” adversarii sa puncteze, acuzand fetele din echipa ca nu fac eforturi pentru a aduce atat de necesarele puncte. Au aparut si primele confruntari verbale, Irina Postolea amintind tuturor ca si fetele au avut perioada lor de glorie si subliniind ca se simte nedreptatita de cuvintele lui Giani Kirita.

De maine ne revenim si aducem puncte. Dar nici sa spui ca noi n-am adus, n-am facut… ca numai baietii.  Fetele… parca ai dat cu ele de pamant; eu asa ma simt“, I-a spus Irina Postolea lui Giani Kirita.

Nici Gabriel Nedelcu nu a scapat de tirul verbal al lui Giani, acesta reprosandu-i tanarului concurent faptul ca e mult prea relaxat si zambitor dupa o infrangere.

In aceasta seara, de la ora 20:00, continua lupta,  momentele incarcate de dramatism nu le lasa concurentilor timp sa respire. Irina Postolea cade ca secerata, starnind ingrijorare maxima in randul ambelor echipe, iar traseul spectaculos si foarte dificil le da batai de cap atat Faimosilor, cat si Razboinicilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending