Audienţe TV 19 octombrie. Cine a câştigat în trio-ul Măruţa, Gherghe sau Teo? Cum arată graficele în Prime Time? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, luni, 19 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de luni a înregistrat o cifră medie de 16,5% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 3,3% rating şi 20% share, în timp ce principalul concurent, Antena 1 a înregistrat cifre asemănătoare – 3,2% rating şi 19,5% share. Kanal D a fost pe locul 3 cu 1,5% rating şi 8,8% share, urmat de postul Acasă şi Antena 3. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 19 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 19 octombrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 21.4% rating. Acces Direct de la Antena 1 a fost lider de audienţa cu cifre peste media staţiei pe acest interval orar cu 4.8% rating şi 22.4% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa (plus Ştirile de la ora 17) s-a clasat pe locul secund cu 3.1% rating şi 14.3% share. Kanal D cu Teo Show s-a clasat pe locul 3 cu 1.5% rating şi 7% share. În topul prezentat de RADAR DE MEDIA s-a mai clasat postul Acasă şi Prima TV.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 32.3% rating. Ştirile PRO TV prezentate de Oana Andoni, locul 1 cu 8.3% rating şi 25.6% share, urmat de Observatorul de la Antena 1, locul secund – 6.5% rating şi 20.2% share. Ştirile Kanal D prezentate de Simona Patruleasa au obţinut 2.1% rating şi 6.4% share.

În intervalul orar 20:00-22:00, TTV – 40.5% rating. PRO TV cu Masterchef s-a clasat pe locul 1 cu 10% rating şi 24.7% share, în timp ce Antena 1 cu reality show-ul Profiţi de vă iubiţi, locul 2 – 6.9% rating şi 17.1% share. Kanal D cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor s-a clasat pe locul 3 cu cifre peste media staţiei – 5.2% rating şi 12.8% share.

Masterchef PRO TV

Masterchef
PRO TV

[nextpage title=”GRAFICE DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 21.4% rating. Acces Direct de la Antena 1 a fost lider de audienţa cu cifre peste media staţiei pe acest interval orar cu 4.8% rating şi 22.4% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa (plus Ştirile de la ora 17) s-a clasat pe locul secund cu 3.1% rating şi 14.3% share. Kanal D cu Teo Show s-a clasat pe locul 3 cu 1.5% rating şi 7% share. În topul prezentat de RADAR DE MEDIA s-a mai clasat postul Acasă şi Prima TV.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 32.3% rating. Ştirile PRO TV prezentate de Oana Andoni, locul 1 cu 8.3% rating şi 25.6% share, urmat de Observatorul de la Antena 1, locul secund – 6.5% rating şi 20.2% share. Ştirile Kanal D prezentate de Simona Patruleasa au obţinut 2.1% rating şi 6.4% share.

În intervalul orar 20:00-22:00, TTV – 40.5% rating. PRO TV cu Masterchef s-a clasat pe locul 1 cu 10% rating şi 24.7% share, în timp ce Antena 1 cu reality show-ul Profiţi de vă iubiţi, locul 2 – 6.9% rating şi 17.1% share. Kanal D cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor s-a clasat pe locul 3 cu cifre peste media staţiei – 5.2% rating şi 12.8% share.

Poftiti de va iubiti! ANTENA 1

Poftiti de va iubiti!
ANTENA 1

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 19 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 19 octombrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending