RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, luni, 19 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de luni a înregistrat o cifră medie de 16,5% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 3,3% rating şi 20% share, în timp ce principalul concurent, Antena 1 a înregistrat cifre asemănătoare – 3,2% rating şi 19,5% share. Kanal D a fost pe locul 3 cu 1,5% rating şi 8,8% share, urmat de postul Acasă şi Antena 3.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 19 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Audiente TV pentru ziua de 14 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 15 octombrie 2015
- Audiente TV – Prime Time 16 octombrie 2015
- Audiente TV – Prime Time 17 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 18 octombrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 21.4% rating. Acces Direct de la Antena 1 a fost lider de audienţa cu cifre peste media staţiei pe acest interval orar cu 4.8% rating şi 22.4% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa (plus Ştirile de la ora 17) s-a clasat pe locul secund cu 3.1% rating şi 14.3% share. Kanal D cu Teo Show s-a clasat pe locul 3 cu 1.5% rating şi 7% share. În topul prezentat de RADAR DE MEDIA s-a mai clasat postul Acasă şi Prima TV.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 32.3% rating. Ştirile PRO TV prezentate de Oana Andoni, locul 1 cu 8.3% rating şi 25.6% share, urmat de Observatorul de la Antena 1, locul secund – 6.5% rating şi 20.2% share. Ştirile Kanal D prezentate de Simona Patruleasa au obţinut 2.1% rating şi 6.4% share.
În intervalul orar 20:00-22:00, TTV – 40.5% rating. PRO TV cu Masterchef s-a clasat pe locul 1 cu 10% rating şi 24.7% share, în timp ce Antena 1 cu reality show-ul Profiţi de vă iubiţi, locul 2 – 6.9% rating şi 17.1% share. Kanal D cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor s-a clasat pe locul 3 cu cifre peste media staţiei – 5.2% rating şi 12.8% share.
[nextpage title=”GRAFICE DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!”]
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 21.4% rating. Acces Direct de la Antena 1 a fost lider de audienţa cu cifre peste media staţiei pe acest interval orar cu 4.8% rating şi 22.4% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa (plus Ştirile de la ora 17) s-a clasat pe locul secund cu 3.1% rating şi 14.3% share. Kanal D cu Teo Show s-a clasat pe locul 3 cu 1.5% rating şi 7% share. În topul prezentat de RADAR DE MEDIA s-a mai clasat postul Acasă şi Prima TV.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 32.3% rating. Ştirile PRO TV prezentate de Oana Andoni, locul 1 cu 8.3% rating şi 25.6% share, urmat de Observatorul de la Antena 1, locul secund – 6.5% rating şi 20.2% share. Ştirile Kanal D prezentate de Simona Patruleasa au obţinut 2.1% rating şi 6.4% share.
În intervalul orar 20:00-22:00, TTV – 40.5% rating. PRO TV cu Masterchef s-a clasat pe locul 1 cu 10% rating şi 24.7% share, în timp ce Antena 1 cu reality show-ul Profiţi de vă iubiţi, locul 2 – 6.9% rating şi 17.1% share. Kanal D cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor s-a clasat pe locul 3 cu cifre peste media staţiei – 5.2% rating şi 12.8% share.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 19 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00
- Audiente TV pentru ziua de 14 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 15 octombrie 2015
- Audiente TV – Prime Time 16 octombrie 2015
- Audiente TV – Prime Time 17 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 18 octombrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Bianca Petcu lansează videoclipul “Zero Șapte”
-
Program TV3 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 01 – 07 aprilie 2024
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Videoclip Nou: Ralflo X Aura B X Tecsan – Pas cu Pas
-
Program TV3 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 01 – 07 aprilie 2024
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
AUDIENȚE TV7 zile ago
Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență
-
Animaţie2 săptămâni ago
Echipează-te și pregătește-te pentru a te alătura echipei Looney Tunes pentru râsete pe cinste în ACME!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
PRO TV anunță începerea filmărilor pentru sezonul 11 Visuri la cheie, într-o nouă formulă: ”una dintre cele mai bune echipe pe care le-am avut până acum”
-
Platforma Online TV2 săptămâni ago
„Dorința”, cel mai nou film animat de comedie de la Disney este disponibil de astăzi pe Disney+
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner i-a dat cuțitul de aur lui Mario Mădălin Dumitru. Diseară, Giulia și Vlad Huidu vin să gătească pentru jurații Chefi la cuțite
-
Cultura2 săptămâni ago
Cele opt vieți ale unui trickster de-o vârstă cu veacul, o poveste despre dragoste, pierdere și supraviețuire într-un secol de istorie coreeană
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Grila de programe2 săptămâni ago
Ce să urmărești la televiziunile Warner Bros. Discovery în aprilie
-
Televiziune2 săptămâni ago
La aniversarea a 10 ani, ZU TV dă muzica de 10, de la ZUnrise și până la ZUeet dreams
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner a câștigat o nouă amuletă la Chefi la cuțite
-
Digital2 săptămâni ago
PUBLICĂM ADVERTORIALE SEO – adaptate bugetului tău