Connect with us

Miercuri, 2 martie, Kanal D si-a adjudecat primul loc in topul audientelor, cu serialul „Bahar: Viata furata” si late night show-ul „WOWBiz”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Astfel, in intervalul 20:00-24:00, statia a inregistrat 8,1% Rating si 17,1% cota de piata, pe segmentul All Urban, 8,5% Rating si 18,0% cota de piata pe targetul National. In intervalul mai sus mentionat, pe segmentul comercial, Kanal D s-a clasat pe pozitia a doua in top, cu 5,2% Rating si 13,5% Share. Pro TV a fost lider de audienta la nivelul publicului comercial cu o medie de 8% rating si 20,7% cota de piata. 

 

PUBLICUL URBAN

Time Bands Channels Rtg% Shr% Rtg (000)
20:00-24:00 Kanal D 8,1 17,1 809
Pro TV 7,1 14,9 704
Antena 1 5,0 10,6 500
Antena 3 2,7 5,6 265

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr% Rtg (000)
20:00-24:00 Kanal D 8,5 18,0 1565
Pro TV 7,8 16,4 1427
Antena 1 5,9 12,4 1078
Antena 3 2,2 4,5 396

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr% Rtg (000)
20:00-24:00 Pro TV 8,0 20,7 387
Kanal D 5,2 13,5 252
Antena 1 4,2 10,8 201
National TV 1,2 3,1 58

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Comentarii

comments

IN Trending