RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate marți, 2 iunie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 15.2% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 2,9% rating şi 18,9% share, iar Antena 1 a înregistrat cifre asemănătoare – 2,9% rating şi 18,8% cota de piaţă. Kanal D îşi păstrează locul 3 cu un total de 1,2% rating şi 8% share, urmat de posturile Acasă şi Antena 3.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 2 iunie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 1 iunie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 28 mai 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 27 mai 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Grafice cu cifre de audienta pe mai multe intervale orare pe următoarea pagină!