Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, luni, 2 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de luni a înregistrat o cifră medie de 19.1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu 3.6% rating şi 19% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 2.7% rating şi 14.3% share. Kanal D a revenit pe locul 3 cu cifre mari – 1.7% rating şi 8.7% share, urmat de postul de ştiri Antena 3 şi Antena Stars. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 2 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

Audiente TV 2 noiembrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 29.4% rating. Antena 1 cu Acces Direct a fost lider de audienţa cu 5.4% rating şi 18.3% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa, a fost pe locul secund cu 4.6% rating şi 15.6% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu Teo Show înregistrând cifre peste media staţiei pe acest tronson orar – 2.6% rating şi 9% share. Antena 3 şi Prima Tv au continuat topul!

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 39.5% rating. Ştirile PRO TV prezentate de Andreea Esca au fost lider de audienţa cu 9.5% rating şi 24% share, urmat de Observatorul de la Antena 1 care a totalizat 7.5% rating şi 19% share. Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 3 cu cifre record – 4.1% rating şi 10.3% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 44.6% rating. Masterchef de la PRO TV a fost lider de audienţa cu cifre record – 11.3% rating şi 25.3% share. Kanal D s-a clasat pe locul 2 cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 5% rating şi 11.1% share, iar pe locul 3 s-a clasat Antena 1 cu 4.8% rating şi 10.7% share. Antena 3 cu emisiunea Sinteza Zilei s-a clasat pe locul 4 cu 1.9% rating şi 4.3% share.

Juriul Masterchef PRO TV

Juriul Masterchef
PRO TV

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 29.4% rating. Antena 1 cu Acces Direct a fost lider de audienţa cu 5.4% rating şi 18.3% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa, a fost pe locul secund cu 4.6% rating şi 15.6% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu Teo Show înregistrând cifre peste media staţiei pe acest tronson orar – 2.6% rating şi 9% share. Antena 3 şi Prima Tv au continuat topul!

TEO SHOW KANAL D

TEO SHOW
KANAL D

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 39.5% rating. Ştirile PRO TV prezentate de Andreea Esca au fost lider de audienţa cu 9.5% rating şi 24% share, urmat de Observatorul de la Antena 1 care a totalizat 7.5% rating şi 19% share. Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 3 cu cifre record – 4.1% rating şi 10.3% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 44.6% rating. Masterchef de la PRO TV a fost lider de audienţa cu cifre record – 11.3% rating şi 25.3% share. Kanal D s-a clasat pe locul 2 cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 5% rating şi 11.1% share, iar pe locul 3 s-a clasat Antena 1 cu 4.8% rating şi 10.7% share. Antena 3 cu emisiunea Sinteza Zilei s-a clasat pe locul 4 cu 1.9% rating şi 4.3% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 2 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 2 noiembrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Comentarii

comments

IN Trending