Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, marți, 19 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 17,9% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu 3,4% rating şi 19,3% share, în timp ce principalul concurent, Antena 1 a înregistrat cifre mai mari 3% rating şi 16,8% share. Kanal D, locul 3 cu 1,5% rating şi 8,6% share, urmat de postul de ştiri Antena 3 şi Prima TV, care revine în top 5.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 20 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 20 octombrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 23.7% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu La Măruţa – 4.9%rating şi 20.8% cota de piaţă, iar pe locul secund s-a clasat Antena 1 cu show-ul Acces Direct, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 3.8% rating şi 16.1% share. Kanal D cu Teo Show s-a clasat pe locul 3 cu 1.5% rating şi 6.3% share, urmat de Acasă şi postul de ştiri Antena 3.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 34.6% rating. PRO TV cu Ştirile de la ora 19 a obţinut o audienţă medie de 9% rating şi 26.2% share, iar pe locul 2 s-a clasat Observatorul de la Antena 1 cu 4.8% rating şi 13.8% share. Ştirile de la Kanal D s-au clasat pe locul 3, în creştere, cu 2.5% rating şi 7.4% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 41.2% rating. PRO TV cu reality show-ul culinar MASTERCHEF a fost lider detaşat de audienţă – 10% rating şi 24.3% share, urmat de Antena 1 cu Poftiţi de vă iubiţi, care a cumulat o audienţă medie de 6.5% rating şi 15.7% share. Kanal D cu serialul turcesc “Un destin la răscruce” a totalizat 4.8% rating şi 11.7% share. Prima TV cu Cronica Cârcotaşilor + Mondenii, locul 5, la nivelul publicului comercial – 1.6% rating şi 4% share.

Chef Patrizia MASTERCHEF

Chef Patrizia
MASTERCHEF

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 23.7% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu La Măruţa – 4.9%rating şi 20.8% cota de piaţă, iar pe locul secund s-a clasat Antena 1 cu show-ul Acces Direct, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 3.8% rating şi 16.1% share. Kanal D cu Teo Show s-a clasat pe locul 3 cu 1.5% rating şi 6.3% share, urmat de Acasă şi postul de ştiri Antena 3.

TEO SHOW KANAL D

TEO SHOW
KANAL D

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 34.6% rating. PRO TV cu Ştirile de la ora 19 a obţinut o audienţă medie de 9% rating şi 26.2% share, iar pe locul 2 s-a clasat Observatorul de la Antena 1 cu 4.8% rating şi 13.8% share. Ştirile de la Kanal D s-au clasat pe locul 3, în creştere, cu 2.5% rating şi 7.4% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 41.2% rating. PRO TV cu reality show-ul culinar MASTERCHEF a fost lider detaşat de audienţă – 10% rating şi 24.3% share, urmat de Antena 1 cu Poftiţi de vă iubiţi, care a cumulat o audienţă medie de 6.5% rating şi 15.7% share. Kanal D cu serialul turcesc “Un destin la răscruce” a totalizat 4.8% rating şi 11.7% share. Prima TV cu Cronica Cârcotaşilor + Mondenii, locul 5, la nivelul publicului comercial – 1.6% rating şi 4% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 20 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 20 octombrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Românii s-au bucurat de fotbal! Aseară, peste 2 milioane de telespectatori au urmărit meciul România U 21 – Finlanda U 21!

Robert Mutes

Published

on

Aseară, naționala de tineret a României a întâlnit echipa Finlandei în etapa calificărilor pentru UEFA EURO 2021. Meciul s-a încheiat cu o victorie a României, după cele patru goluri înscrise de tricolori. Eroul naționalei a fost Valentin Mihăilă care a înscris trei goluri în poarta nordicilor. Românii s-au bucurat aseară de fotbal, la PRO TV, partida fiind lider de audiență pe toate segmentele de public.

Ieri, telespectatorii au susținut echipa națională de fotbal a României Under-21 și au urmărit cu sufletul la gură fiecare minut. Meciul a fost lider de audiență și a înregistrat 11.6 puncte de rating și 31.3% share pe segmentul publicul comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.3 puncte de rating și 14.3% share. La nivel național, peste 2 milioane de români s-au bucurat de fotbal. În minutul de maximă audiență, de la ora 20:52, peste 2.5 milioane de telespectatori au fost în fața televizoarelor.

Naționala de tineret condusă de Mirel Rădoi a reușit să se impună aseară și e aproape de o performanță unică pentru fotbalul românesc: calificarea de două ori la rând în turneul final UEFA EURO. După această victorie, echipa României se pregătește pentru returul cu Irlanda de Nord. Șansele ca românii să se întoarcă acasă cu trei puncte sunt foarte mari după ce adversarii nu au reușit nicio victorie în primele patru meciuri din această campanie de calificare. Confruntarea va fi în direct marți, 19 noiembrie, de la ora 19:30, la PRO X.

În această seară, PRO TV transmite meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020!

Dacă pentru naționala de tineret confruntarea s-a încheiat perfect, emoțiile și tensiunea cresc acum pentru toți fanii fotbalului: vine România – Suedia. În această seară, echipa națională a României întâlnește Suedia în meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020. Peste 50.000 de suporteri în tribune și milioane de telespectatori din fața televizoarelor așteaptă victoria României. Meciul care va decide practic dacă echipa condusă de Cosmin Contra mai are șanse la EURO 2020 e transmis astăzi, de la ora 21:45, la PRO TV.

Citește și FINALA: Stefan este castigatorul show-ului “Imi place dansul”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

O săptămână perfectă pentru Vorbește lumea! Emisiunea a condus topul audiențelor

Robert Mutes

Published

on

Săptămâna trecută, Vorbește lumea a condus topul audiențelor! În fiecare dimineață, Adela Popescu, Cove și Viviana Sposub au venit cu informații utile din diverse domenii: sfaturi de sănătate, parenting, modă, frumusețe, retețe delicioase și sănătoase, dar și cu invitați speciali.

De luni până vineri (4-8 noiembrie), emisiunea Vorbeste lumea a obținut o medie care a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, de luni până vineri, emisiunea a obținut o medie de 1.8 puncte de rating și 18.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, cu o medie de 1.2 puncte de rating și 12.7% share. Cea mai urmărită ediție a emisiunii fost cea de marți, 5 noiembrie, când Vorbește lumea obținut cifre duble față de televiziunea de pe locul secund. Astfel, PRO TV a obținut 2.1 puncte de rating și 24.3% share, față de locul al doilea în top, cu 1.1 puncte de rating și 12.8% share.

”Subiectele discutate au fost adevărate lecții de viață pentru oricine, atât pentru mine ca și prezentator, dar și ca mamă. Nu mă miră deloc că am fost în preferințele românilor și vom încerca să le aducem mereu cele mai bune subiecte. Vă mulțumim că ne urmăriți!”, a spus Adela Popescu.

Le mulțumim tuturor pentru susținere și suntem mândri că subiectele aduse de noi în fiecare zi ajung să schimbe idei, percepții și să dea curaj celor care au nevoie cu adevărat ajutor.” a spus Cove.

Săptămâna asta a fost de vis! Am râs copios, am dansat, am gătit, am fost și serioși când a trebuit. Pe lângă subiectele de parenting pe care colegii mei le adoră, am discutat mult și despre relații, iubire, căsătorie. Că de! Mâine-poimâine mă mărit și eu! Am avut pachetul complet și nu e de mirare că românii au ales să ne urmărească în număr atât de mare.a spus Viviana Sposub.

Sâptămâna aceasta, echipa Vorbește lumea va aduce noi interviuri și subiecte în exclusivitate ale vedetelor din România! Mâine, de la 10:30, doi soți vin în platou să spună povestea lor fantastică. Au renunțat la joburi, au vândut tot ce aveau și și-au transformat viața într-o vacanță continuă. Cei doi vin cu imagini din călătoriile lor! Tot mâine la Vorbește lumea, luptătorul Andrei Stoica și soția, care va aduce al treilea copil pe lume, vin cu cei doi băieți ai lor și vor dezvălui cum se pregătesc pentru viața în cinci.

Citeste si „Concertul Andrei de la Cluj-Napoca, SOLD-OUT, cu o lună și jumătate înainte de eveniment!”.

Foto: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider la orașe și în toată țara

Avatar

Published

on

Cea de-a zecea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, cu o transformare în Michael Jackson și Justin Timberlake, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.895.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:47.

La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:08) o audiență medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 19,7%, urmată de Pro Tv, cu 4,4 puncte de rating și 10,9% cota de piață și Romania TV, cu 4 puncte de rating și 9,9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 8  puncte de rating și 19,1 % cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 4,9 puncte de rating și 11,7% cota de piață și Kanal D, cu 3,8 puncte de rating și 9% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, frații Alex și Monica Anghel au cântat pentru prima dată muzică de operă și au interpretat Brindisi din “Traviata” de Verdi, transformați în Roberto Alagna și Aleksandra Kurzak, Diana Matei a cântat o melodie lăutărească, în travesti, transformată în artistul Ionel Tudorache, acompaniată de taraful Silvian Voicu, pe când Ada și Cornel Palade i-au adus pe scena transformărilor pe fermecătorii Romina Power și Al Bano.

În travesti a urcat pe scenă și Grigore Gherman, ca să cânte “Lambada”, așa cum o făcea Loalwa Braz, solista trupei Kaoma, în timp ce Bella Santiago a avut de dus la bun sfârșit cea mai grea transformare din acest sezon, indianca Máduri Dixit.

Sorana Mohamad a trebuit să fie pentru o seară frumoasa artistă de peste Prut cu origini ruso-ucrainiene Anna Lesko, pe când Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat “Alin”, o piesă celebră în anii ’90 a grupului Sweet Kiss.

Cea mai bună transformare a serii a fost realizată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, care i-au imitat pe Michael Jackson și Justin Timberlake.

Momentul special din deschiderea galei le-a avut ca protagoniste pe Raluka și Ana Baniciu, foste concurente ale show-ului, care le-au reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale lor: Beyonce și Lady Gaga. Momentele coregrafice ale show-ului au fost realizate de baletul Furnix Team, condus de Furnica.

              Sursa:Kantar Media        

              Copyright:ARMADATA S.R.L.         

              Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

              Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

              Perioada 9 noiembrie 2019          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending

%d blogeri au apreciat: