vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăAUDIENȚE TVAudienţe TV 20 octombrie. Prima TV a revenit în top cu cifre...

    Audienţe TV 20 octombrie. Prima TV a revenit în top cu cifre vizibile în Prime Time! PRO TV, cifre devastatoare! Cum arată clasamentul final?

    RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, marți, 19 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

    Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 17,9% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu 3,4% rating şi 19,3% share, în timp ce principalul concurent, Antena 1 a înregistrat cifre mai mari 3% rating şi 16,8% share. Kanal D, locul 3 cu 1,5% rating şi 8,6% share, urmat de postul de ştiri Antena 3 şi Prima TV, care revine în top 5.

     

    CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 20 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

    Audiente TV 20 octombrie 2015 - publicul comercial (1)


    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: Kantar Media

    Grafice: RADAR DE MEDIA


    În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 23.7% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu La Măruţa – 4.9%rating şi 20.8% cota de piaţă, iar pe locul secund s-a clasat Antena 1 cu show-ul Acces Direct, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 3.8% rating şi 16.1% share. Kanal D cu Teo Show s-a clasat pe locul 3 cu 1.5% rating şi 6.3% share, urmat de Acasă şi postul de ştiri Antena 3.

    În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 34.6% rating. PRO TV cu Ştirile de la ora 19 a obţinut o audienţă medie de 9% rating şi 26.2% share, iar pe locul 2 s-a clasat Observatorul de la Antena 1 cu 4.8% rating şi 13.8% share. Ştirile de la Kanal D s-au clasat pe locul 3, în creştere, cu 2.5% rating şi 7.4% share.

    În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 41.2% rating. PRO TV cu reality show-ul culinar MASTERCHEF a fost lider detaşat de audienţă – 10% rating şi 24.3% share, urmat de Antena 1 cu Poftiţi de vă iubiţi, care a cumulat o audienţă medie de 6.5% rating şi 15.7% share. Kanal D cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” a totalizat 4.8% rating şi 11.7% share. Prima TV cu Cronica Cârcotaşilor + Mondenii, locul 5, la nivelul publicului comercial – 1.6% rating şi 4% share.

    Chef Patrizia MASTERCHEF
    Chef Patrizia
    MASTERCHEF

    [nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

    În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 23.7% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu La Măruţa – 4.9%rating şi 20.8% cota de piaţă, iar pe locul secund s-a clasat Antena 1 cu show-ul Acces Direct, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 3.8% rating şi 16.1% share. Kanal D cu Teo Show s-a clasat pe locul 3 cu 1.5% rating şi 6.3% share, urmat de Acasă şi postul de ştiri Antena 3.

    TEO SHOW KANAL D
    TEO SHOW
    KANAL D

    În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 34.6% rating. PRO TV cu Ştirile de la ora 19 a obţinut o audienţă medie de 9% rating şi 26.2% share, iar pe locul 2 s-a clasat Observatorul de la Antena 1 cu 4.8% rating şi 13.8% share. Ştirile de la Kanal D s-au clasat pe locul 3, în creştere, cu 2.5% rating şi 7.4% share.

    În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 41.2% rating. PRO TV cu reality show-ul culinar MASTERCHEF a fost lider detaşat de audienţă – 10% rating şi 24.3% share, urmat de Antena 1 cu Poftiţi de vă iubiţi, care a cumulat o audienţă medie de 6.5% rating şi 15.7% share. Kanal D cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” a totalizat 4.8% rating şi 11.7% share. Prima TV cu Cronica Cârcotaşilor + Mondenii, locul 5, la nivelul publicului comercial – 1.6% rating şi 4% share.

     

    CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 20 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

    Audiente TV 20 octombrie 2015 - publicul comercial (2)


    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: Kantar Media

    Grafice: RADAR DE MEDIA

     

    Redactia Radar de Media

    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

    Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente