RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, marți, 19 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 17,9% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu 3,4% rating şi 19,3% share, în timp ce principalul concurent, Antena 1 a înregistrat cifre mai mari 3% rating şi 16,8% share. Kanal D, locul 3 cu 1,5% rating şi 8,6% share, urmat de postul de ştiri Antena 3 şi Prima TV, care revine în top 5.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 20 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Audiente TV pentru ziua de 15 octombrie 2015
- Audiente TV – Prime Time 16 octombrie 2015
- Audiente TV – Prime Time 17 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 18 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 19 octombrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 23.7% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu La Măruţa – 4.9%rating şi 20.8% cota de piaţă, iar pe locul secund s-a clasat Antena 1 cu show-ul Acces Direct, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 3.8% rating şi 16.1% share. Kanal D cu Teo Show s-a clasat pe locul 3 cu 1.5% rating şi 6.3% share, urmat de Acasă şi postul de ştiri Antena 3.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 34.6% rating. PRO TV cu Ştirile de la ora 19 a obţinut o audienţă medie de 9% rating şi 26.2% share, iar pe locul 2 s-a clasat Observatorul de la Antena 1 cu 4.8% rating şi 13.8% share. Ştirile de la Kanal D s-au clasat pe locul 3, în creştere, cu 2.5% rating şi 7.4% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 41.2% rating. PRO TV cu reality show-ul culinar MASTERCHEF a fost lider detaşat de audienţă – 10% rating şi 24.3% share, urmat de Antena 1 cu Poftiţi de vă iubiţi, care a cumulat o audienţă medie de 6.5% rating şi 15.7% share. Kanal D cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” a totalizat 4.8% rating şi 11.7% share. Prima TV cu Cronica Cârcotaşilor + Mondenii, locul 5, la nivelul publicului comercial – 1.6% rating şi 4% share.
[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 23.7% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu La Măruţa – 4.9%rating şi 20.8% cota de piaţă, iar pe locul secund s-a clasat Antena 1 cu show-ul Acces Direct, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 3.8% rating şi 16.1% share. Kanal D cu Teo Show s-a clasat pe locul 3 cu 1.5% rating şi 6.3% share, urmat de Acasă şi postul de ştiri Antena 3.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 34.6% rating. PRO TV cu Ştirile de la ora 19 a obţinut o audienţă medie de 9% rating şi 26.2% share, iar pe locul 2 s-a clasat Observatorul de la Antena 1 cu 4.8% rating şi 13.8% share. Ştirile de la Kanal D s-au clasat pe locul 3, în creştere, cu 2.5% rating şi 7.4% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 41.2% rating. PRO TV cu reality show-ul culinar MASTERCHEF a fost lider detaşat de audienţă – 10% rating şi 24.3% share, urmat de Antena 1 cu Poftiţi de vă iubiţi, care a cumulat o audienţă medie de 6.5% rating şi 15.7% share. Kanal D cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” a totalizat 4.8% rating şi 11.7% share. Prima TV cu Cronica Cârcotaşilor + Mondenii, locul 5, la nivelul publicului comercial – 1.6% rating şi 4% share.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 20 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00
- Audiente TV pentru ziua de 15 octombrie 2015
- Audiente TV – Prime Time 16 octombrie 2015
- Audiente TV – Prime Time 17 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 18 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 19 octombrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA