RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, sâmbătă 21 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de sâmbătă a înregistrat o cifră medie de 21.9% rating (TTV) din totalul de 100% share. În prima zi din weekend PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 3,6% rating şi 16,1% share, în timp ce Antena 1 a înregistrat cifre apropiate de lider, mai exact 3,5% rating şi 15,9% share. Kanal D a totalizat la nivelul publicului comercial cifre mai mici decât media staţiei – 1,1% rating şi 0,9% share. Antena 3 s-a clasat pe locul 4, iar surpriza zilei vine de la Naţional Tv care s-a clasat pentru prima dată luna acesta în top 5 la nivelul întregii zile.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 41.4% rating. Ştirile PRO TV au revenit pe prima poziţie cu 8.4% rating şi şi 20.3% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe poziţia secundă cu 6.4% rating şi 15.5% share. Naţional TV s-a clasat pe locul 3 cu 3.2% rating şi 7.8% share. Kanal D îi revine pe poziţie a 4-a şi în intervalul orar monitorizat cu Ştirile Kanal D, iar Acasă închide topul de pe locul 5.
În intervalul orar de maximă audienţă, TTV – 44.8% rating. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 9.8% rating şi şi 21.9% share, iar locul 2 a fost adjudecat de Antena 1, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 7.1% rating şi 15.9% share. Kanal D, locul 3 cu 3.2% rating şi 7.2% share. Locul 4 – Acasă şi Naţional TV, locul 5.
[sam id=”12″ codes=”true”]
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 21 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 18 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 19 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 20 februarie 2015