Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiente TV 21 ianuarie. La Maruta peste Acces Direct, Acasa TV cu Puterea Destinului peste Observatorul Antena 1. Cum a aratat clasamentul?

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate, marti 20 ianuarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 (cifrele care conteaza pentru publicitate).

La nivelul intregii zile, PRO TV  a fost lider de audienta cu 4.5% rating si o cota de piata de 20.8% share, in timp ce Antena 1 a cumlat 3.8% rating si o cota de piata de 17.5% share. In continuare clasamentul arata la fel: Kanal D, Acasa si Antena 3.

In intervalul 17:00 – 19:00 La Maruta a fost lider de audienta cu 8.5% rating si o cota de piata de 26,1, in timp ce emisiunea Acces Direct de la Antena 1 a totalizat o audienta medie de 6.9% rating si o cota de piata de  21.3% share. Kanal D cu Teo Show a fost pe locul 3 in clasament cu 1.4% rating si o cota de piata de 4,1% share, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

Supriza vine in intervalul de maxima audienta 19:00-20:00 atunci cand Acasa Tv cu serialul „Puterea Destinului” a fost peste Observatorul de la Antena 1. Astfel, Acasa a fost pe locul 2 dupa Stirile Pro Tv cu 6.6% rating si  15.5% cota de piata, in timp ce Antena 1 a fost pe locul 3 cu 6.3% rating si o cota de piata de 14,9%.

Mai mult detalii in graficele de mai jos!

 Show-ul „Te pui cu blondele?”, urmărit de peste două milioane de telespectatori. Cifre detaliate aici!

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 21 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 21 ian 2015 - publicul comercial (1)

Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 19 ianuarie 2015

Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 20 ianuarie 2015

 

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 21 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 21 ian 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Advertisement

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

CITESTE SI:


Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending