Connect with us
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, marți 21 iulie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 13.9% rating (TTV) din totalul de 100% share. La nivelul întregii zile sau înregistrat cele mai mici cifre de audienţă de la începutul anului! Antena 1 rămâne în poziţia de lider cu 2,2% rating şi 16,1% share, iar PRO TV şi-a revenit după ziua de luni (vezi cifre) cu 2,2% rating şi 15,8% share. Kanal D, locul 3 cu 1,5% rating şi 10,9% share, urmat de postul de ştiri Antena 3 şi Antena Star. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 21 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

Audiente Tv 21 iulie 2015 - publicul comercial (2)

 

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 19.0% rating. Antena 1 a fost lider pe acest interval orar cu 3.2% rating şi 16.7% share, iar PRO TV s-a clasat pe locul secund cu 2.6% rating şi 13.5% share, urmat de Kanal D cu 1.3% rating şi 6.7% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 21.5% rating. Ştirile PRO TV au revenit pe prima poziţie cu 5.5% rating şi 25.7% share, iar Observatorul de la Antena 1 a trecut pe locul secund cu 3.3% rating şi 15.1% share. Naţional TV revine pe locul 3 cu 2% rating şi 9.2% share. Ştirile Kanal D, locul 4, iar în top pe acest interval orar intra Antena 3.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 28.3% rating. PRO TV cu Las Fierbinţi s-a clasat pe primul loc cu 6% rating şi 21.3% share, în timp ce Antena 1 cu ultima ediţie a reality show-ului Poftiţi pe la noi s-a clasat pe locul 2 cu 4.9% rating şi 17.4% share. Kanal D cu serialul „Dila” a fost pe locul 3.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 21 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente Tv 21 iulie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending