Connect with us

AUDIENȚE TV

Audienţe TV 21 iunie. Prima TV şi Kanal D au împărţit locul 3 la nivelul întregii zile, iar PRO TV, cifre de top în Prime Time! Ce audienţă a înregistrat Insula Iubirii?

Published

on

 
Prev1 of 2

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate duminică, 21 iunie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 15,8% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 3,9% rating şi 17,5% share, urmat de postul Antena 1, care a totalizat 2,4% rating şi 10,9% share. Kanal D şi Prima TV au totalizat aproape aceleaşi cifre – 1,3% rating şi 5,9% share, iar Antena 3, locul 5. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 21 iunie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente TV 21 iunie 2015 - publicul comercial  (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Grafice cu cifre de audienta pe mai multe intervale orare pe următoarea pagină!

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Țara o arde tot pe comedie! Sezonul 15 Las Fierbinți, lider incontestabil de audiență!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Joi seară s-a încheiat al 15-lea sezon al celui mai iubit serial din România: Las Fierbinți! Țara a ars-o pe comedie și în această primăvară. 17 săptămâni românii s-au bucurat de aventurile celor mai urmărite personaje de ficțiune dintr-o producție locală.

 

Cele 51 de episoade din acest sezon, difuzate în fiecare marți, miercuri și joi, de la ora 20:30, la PRO TV, și scrise de Mimi Brănescu, Adrian Văncică, Mihai Bobonete, Mihai Rait, Leonid Doni, Dan Panaet, Iulian Postelnicu și Dragoș Mușat, au fost urmărite în medie de peste 2.3 milioane de români la nivel național. În rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, sezonul 15 Las Fierbinți a înregistrat o medie de 11.7 puncte de rating și  31% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă a obținut 5.9 puncte de rating și 15.7% share. Cel mai iubit serial din România a avut 100% leadership, fiecare episod fiind lider incontestabil de audiență.

 

Mulțumesc în numele echipei publicului atât de numeros. Este incredibil cum se simte din partea noastră toată această atenție asupra a ceea ce facem. Ne flatează și ne face să ne dedicăm în continuare. Ne simțim datori să ducem mai departe fenomenul Las Fierbinți, într-un nou sezon pentru toamnă, pentru care începem filmările foarte curând.”, a spus Dragoș Buliga, regizorul și producătorul serialului Las Fierbinți.

 

Bobiță, Giani, Aspirina, Dorel, Celentano, Firicel, Vasile, Robi, Dalida, Gianina, Ardiles și toate celelalte personaje iubite de telespectatori își vor relua aventurile din cel mai cunoscut sat din România, în această toamnă, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D a dat lovitura. Statia a fost din nou lider de audienta la nivelul intregii tari!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Joi, 23 mai, Kanal D a fost postul de televiziune cel mai urmarit in Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media. Programele difuzate in intervalul orar 11:00 – 17:00, “Puterea Dragostei”, “Stirile Kanal D”, “In cautarea adevarului” si “Teo Show”, au plasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din tara. Sute de mii de telespectatori din intreaga tara au urmarit in fiecare minut al difuzarii programelor TV mentionate mai sus, Kanal D fiind lider incontestabil de audienta.

Show-ul matrimonial fenomen “Puterea Dragostei”, difuzat in intervalul orar 11:00 – 12:00 (prima parte a emisiunii), a pozitionat Kanal D pe primul loc, pe toate categoriile de public monitorizate. Astfel, statia a inregistrat 1,9% rating si 20,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,5% rating si 19,6% cota de piata, pe targetul National, si 1,8% rating si 14,3% cota de piata, pe targetul All Urban. Editia difuzata ieri, in intervalul orar mentionat, a adunat in fata micilor ecrane, in fiecare minut al difuzarii, o medie de 434.000 de romani din intrega tara.

Topul audientelor a fost, in continuare, completat de rezultatele obtinute pe parcursul difuzarii Stirilor Kanal D, in intervalul orar 12:00 – 13:00. Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, inregistrand 2,3% rating si 16,9% cota de piata, pe targetul National, 1,7% rating si 12,4% rating, pe targetul All Urban, si 1,3% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National. O medie nationala de peste 400.000 de romani au urmarit in fiecare minut al difuzarii Stirile Kanal D, prezentate de Ilinca Obadescu.

“In cautarea adevarului”, emisiunea prezentata de Ernest, in intervalul 13:00 – 15:00, a clasat Kanal D pe primul loc, pe toate categoriile de public din Romania. Pe targetul Comercial, emisiunea a inregistrat o cota de piata de peste 20% (20,4%) si un rating de 2,1%. Si pe targetul National si All Urban, Kanal D a fost lider de piata, pe intervalul de difuzare “In cautarea adevarului”, cu 3,4% rating si 19,6% cota de piata, respectiv, 2,6% rating si 15,8% cota de piata. Peste o jumatate de milion (601.000) de romani din intreaga tara au urmarit, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea prezentata de Ernest.

“Teo Show”, emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu, in intervalul orar 15:00 – 17:00, a plasat statia Kanal D pe primul loc, atat pe targetul Comercial, cat si National. Astfel, Kanal D a inregistrat 2,0% rating si 14,5% cota de piata, pe targetul Comercial, si 2,7% rating si13,7% cota de piata, pe targetul National. In randul publicului de la orase, Kanal D s-a plasat pe locul doi, pe tronsonul de difuzare “Teo Show”, cu 2,2% rating si 10,7% cota de piata.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

FINALA FERMA – Un nou inceput! Marius Crăciun a castigat marele premiu. Show-ul, record de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ultima ediție Ferma – Un nou început! și-a desemnat, joi seara, câștigătorul: Marius Crăciun! Iar alegerea telespectatorilor a fost și ea la fel de clară, PRO TV a câștigat detașat duelul audiențelor, pe toate categoriile de public, la mare distanță față de televiziunea de pe locul doi.

Lupta dintre Cătălin Moroșanu și Marius Crăciun a ținut românii cu sufletul la gură. După 50 de ediții în care au fost cu ochii pe aventurile, tensiunile, certurile, flirturile și probele din fermă, fermierii și-au încheiat misiunea. Marius Crăciun este Fermierul Anului și a câștigat premiul în valoare de 50.000 de euro!

 

Victoria în fața lui Moroșanu a fost uimitoare. Am simțit ca a fost un duel bărbătesc și amândoi am luptat până la ultima suflare pentru a câstiga. Sunt onorat că am avut parte de acest duel contra unui mare luptător. Cu o parte din marele premiu voi plăti ratele familiei, iar cu cealaltă voi acoperi o parte din creditul ipotecare pe care-l am pentru apartament”, a spus Marius Crăciun despre victoria de la Ferma – Un nou început!.

 

Ediția de joi seară a obținut un record de audiență: cea mai mare cotă de piață de la lansarea emisiunii la PRO TV, în anul 2015! Ferma – Un nou început! a obținut, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 12.0 puncte de rating și 35.1% share, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 a avut cifre de peste 2 ori mai mici: numai 4.6 puncte de rating și 13.5% share.

La nivel național, aproximativ 1.9 milioane de români au urmărit Ferma – Un nou început! în fiecare minut, iar în cel mai urmărit minut al ediției, la 23:04, aproximativ 2.2 milioane de telespectatori urmăreau ultimul duel al sezonului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending