RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate joi, 21 mai 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 15,2% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV îşi menţine poziţie de lider cu 3.4% rating şi 22.1% share, urmat de Antena 1 cu 2.2% rating şi 14.3% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1.1% rating şi 7.2% share, iar Acasă şi Antena 3 au continuat topul, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 21 mai 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 20 mai 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 18 mai 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 19 mai 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Grafice cu cifre de audienta pe mai multe intervale orare pe următoarea pagină!