RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri, 21 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 16.4% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu 3.2% rating şi 19.4% share, urmat de locul 2, Antena 1, care a înregistrat cifre mai mici faţă de zilele precedente – 2.7% rating şi 16.7% share. Kanal D. locul 3 cu 1.3% rating şi 8.2% share, urmat de Prima Tv şi Antena 3.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 21 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Audiente TV pentru ziua de 15 octombrie 2015
- Audiente TV – Prime Time 16 octombrie 2015
- Audiente TV – Prime Time 17 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 18 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 19 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 20 octombrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 18.4% rating. Acces Direct a fost lider de audienţa cu 4.2% rating şi 22.9% share, urmat de PRO TV cu La Măruţa – 3.3% rating şi 18.1% share. Locul 3 a fost obţinut de Acasă, iar pe locul 4 s-a clasat Kanal D cu Teo Show. Locul 5 a fost adjudecat de Prima TV.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 29.1% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 7.3% rating şi 25% share, urmat de locul 2, Observatorul de la Antena 1 – 5.9% rating şi 20.2% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1.9% rating şi 6.5% share. Naţional TV şi Acasă au continuat topul pe acest tronson orar!
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 38.4% rating. PRO TV cu reality show-ul VISURI LA CHEIE prezentat de Dragoş Bucur a fost lider de audienţă pe intervalul orar monitorizat cu 11% rating şi 28.6% share, în timp ce principalul concurent, Antena 1 a obţinut locul 2 cu 4.9% rating şi 12.7% share. Kanal D cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” s-a clasat pe locul 3, conform cifrelor furnizate de Kantar Media cu 3.6% rating şi 9.3% share.
[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 18.4% rating. Acces Direct a fost lider de audienţa cu 4.2% rating şi 22.9% share, urmat de PRO TV cu La Măruţa – 3.3% rating şi 18.1% share. Locul 3 a fost obţinut de Acasă, iar pe locul 4 s-a clasat Kanal D cu Teo Show. Locul 5 a fost adjudecat de Prima TV.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 29.1% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 7.3% rating şi 25% share, urmat de locul 2, Observatorul de la Antena 1 – 5.9% rating şi 20.2% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1.9% rating şi 6.5% share. Naţional TV şi Acasă au continuat topul pe acest tronson orar!
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 38.4% rating. PRO TV cu reality show-ul VISURI LA CHEIE prezentat de Dragoş Bucur a fost lider de audienţă pe intervalul orar monitorizat cu 11% rating şi 28.6% share, în timp ce principalul concurent, Antena 1 a obţinut locul 2 cu 4.9% rating şi 12.7% share. Kanal D cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” s-a clasat pe locul 3, conform cifrelor furnizate de Kantar Media cu 3.6% rating şi 9.3% share.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 21 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00
- Audiente TV pentru ziua de 15 octombrie 2015
- Audiente TV – Prime Time 16 octombrie 2015
- Audiente TV – Prime Time 17 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 18 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 19 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 20 octombrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Bianca Petcu lansează videoclipul “Zero Șapte”
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Videoclip Nou: Ralflo X Aura B X Tecsan – Pas cu Pas
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență
-
Emisiuni2 zile ago
Carmen Târnoveanu: interviu în exclusivitate pentru Radar de Media
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Animaţie2 săptămâni ago
Echipează-te și pregătește-te pentru a te alătura echipei Looney Tunes pentru râsete pe cinste în ACME!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
PRO TV anunță începerea filmărilor pentru sezonul 11 Visuri la cheie, într-o nouă formulă: ”una dintre cele mai bune echipe pe care le-am avut până acum”
-
Platforma Online TV2 săptămâni ago
„Dorința”, cel mai nou film animat de comedie de la Disney este disponibil de astăzi pe Disney+
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner i-a dat cuțitul de aur lui Mario Mădălin Dumitru. Diseară, Giulia și Vlad Huidu vin să gătească pentru jurații Chefi la cuțite
-
Cultura2 săptămâni ago
Cele opt vieți ale unui trickster de-o vârstă cu veacul, o poveste despre dragoste, pierdere și supraviețuire într-un secol de istorie coreeană
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Digital2 săptămâni ago
PUBLICĂM ADVERTORIALE SEO – adaptate bugetului tău
-
Analize Audiente TVo săptămână ago
AUDIENȚE în Prime-Time în luna martie. Antena 1 este depăşită de Kanal D la nivel național. KANAL D performanțe remarcabile cu un plus de 100.000 de telespectatori !
-
Grila de programe2 săptămâni ago
Ce să urmărești la televiziunile Warner Bros. Discovery în aprilie
-
Televiziune2 săptămâni ago
La aniversarea a 10 ani, ZU TV dă muzica de 10, de la ZUnrise și până la ZUeet dreams
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner a câștigat o nouă amuletă la Chefi la cuțite