Connect with us
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri, 21 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 16.4% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu 3.2% rating şi 19.4% share, urmat de locul 2, Antena 1, care a înregistrat cifre mai mici faţă de zilele precedente – 2.7% rating şi 16.7% share. Kanal D. locul 3 cu 1.3% rating şi 8.2% share, urmat de Prima Tv şi Antena 3. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 21 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 21 octombrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 18.4% rating. Acces Direct a fost lider de audienţa cu 4.2% rating şi 22.9% share, urmat de PRO TV cu La Măruţa – 3.3% rating şi 18.1% share. Locul 3 a fost obţinut de Acasă, iar pe locul 4 s-a clasat Kanal D cu Teo Show. Locul 5 a fost adjudecat de Prima TV.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 29.1% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 7.3% rating şi 25% share, urmat de locul 2, Observatorul de la Antena 1 – 5.9% rating şi 20.2% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1.9% rating şi 6.5% share. Naţional TV şi Acasă au continuat topul pe acest tronson orar!

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 38.4% rating. PRO TV cu reality show-ul VISURI LA CHEIE prezentat de Dragoş Bucur a fost lider de audienţă pe intervalul orar monitorizat cu 11% rating şi 28.6% share, în timp ce principalul concurent, Antena 1 a obţinut locul 2 cu 4.9% rating şi 12.7% share. Kanal D cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” s-a clasat pe locul 3, conform cifrelor furnizate de Kantar Media cu 3.6% rating şi 9.3% share.

Visuri la Cheie PRO TV

Visuri la Cheie
PRO TV

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 18.4% rating. Acces Direct a fost lider de audienţa cu 4.2% rating şi 22.9% share, urmat de PRO TV cu La Măruţa – 3.3% rating şi 18.1% share. Locul 3 a fost obţinut de Acasă, iar pe locul 4 s-a clasat Kanal D cu Teo Show. Locul 5 a fost adjudecat de Prima TV.

Simona Gherghe, Acces Direct Antena 1

Simona Gherghe, Acces Direct
Antena 1

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 29.1% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 7.3% rating şi 25% share, urmat de locul 2, Observatorul de la Antena 1 – 5.9% rating şi 20.2% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1.9% rating şi 6.5% share. Naţional TV şi Acasă au continuat topul pe acest tronson orar!

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 38.4% rating. PRO TV cu reality show-ul VISURI LA CHEIE prezentat de Dragoş Bucur a fost lider de audienţă pe intervalul orar monitorizat cu 11% rating şi 28.6% share, în timp ce principalul concurent, Antena 1 a obţinut locul 2 cu 4.9% rating şi 12.7% share. Kanal D cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” s-a clasat pe locul 3, conform cifrelor furnizate de Kantar Media cu 3.6% rating şi 9.3% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 21 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 21 octombrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending