RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate miercuri, 22 aprilie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 17,8% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost pe prima poziţie cu 3.2% rating şi 18% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 3.1% rating şi 17.6% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1.6% rating şi 9.1% rating, urmat de Acasă şi postul de ştiri Antena 3.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 22 aprilie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 21 aprilie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 20 aprilie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 19 aprilie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Grafice cu cifre de audienta pe mai multe intervale orare pe următoarea pagină!