Spread the love

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate miercuri, 22 aprilie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 17,8% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost pe prima poziţie cu 3.2% rating şi 18% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 3.1% rating şi 17.6% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1.6% rating şi 9.1% rating, urmat de Acasă şi postul de ştiri Antena 3. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 22 aprilie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente TV 22 aprilie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Grafice cu cifre de audienta pe mai multe intervale orare pe următoarea pagină!

ZIMENE MUMAKONDA

Chonde lowetsani ndemanga yanu!
Chonde lowetsani dzina lanu pano

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.