Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri, 22 iulie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 14.6% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV  a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 2.9% rating şi 19.8% share, în timp ce Antena 1 a obţinut locul 2 cu 2.2% rating şi 14.9% share. Pe locul 3 s-a situat postul Kanal D cu 1.4% rating şi 9.4% share, urmat de Antena 3 şi Acasă.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 22 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

Audiente TV 22 iulie 2015 - publicul comercial (2)

 

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 19.2% rating. Acces Direct a fost pe primul loc cu 3.6% rating şi 18.6% share, urmat de La Măruţa, locul 2 cu 3% rating şi 15.7% share. Acasă s-a situat pe locul 3 cu 1.3% rating şi 6.5% share, iar Kanal D a trecut pe locul 4 – 1% rating şi 5.3% share. Prima Tv a completat topul fiind pe locul 5.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 21.2% rating. Ştirile PRO TV au fost pe primul loc cu 4.8% rating şi 22.8% share, în timp ce principalul concurent Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 4.4% rating şi 20.5% share. Naţional TV s-a clasat pe locul 3, iar Ştirile Kanal D au obţinut locul 4 – 1.2% rating şi 5.4% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 27.0% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu Las Fierbinţi – 7.4% rating şi 27.2% share, urmat de Antena 1, care, conform cifrelor furnizate de Kantar Media a obţinut 2.7% rating şi 10.2% share (Te pui cu blondele?), iar Kanal D, locul 3 – 2.7% rating şi 10.2% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 22 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 22 iulie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending