RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate luni, 22 iunie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de luni a înregistrat o cifră medie de 15,8% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 3% rating şi 18,4% share, urmat de postul Antena 1, care a totalizat 2,8% rating şi 17,2% share. Kanal D a obţinut locul 3 cu 1,3% rating şi 8,2% share, în timp ce Acasă şi Antena 3 s-au clasat pe locul 4, respectiv 5.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 22 iunie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 18 iunie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 21 iunie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 17 iunie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Grafice cu cifre de audienta pe mai multe intervale orare pe următoarea pagină!