În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 48.4% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu 10.4% rating şi 21.6% share, în timp ce Antena 1 a înregistrat o audienţă medie de 4.7% rating şi 9.8% cota de piaţă. Pe locul 3, în clasamentul prezentat s-a situat Prima TV – 4.1% rating şi 8.4% share, urmat de Kanal D şi Antena 3.
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 22 martie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 20 martie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 21 martie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 19 martie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Credit: PRO TV
CITESTE SI:
-
Showul transformarilor „Te cunosc de undeva!”, lider de audienta la nivelul publicului urban! Raluca si Denisa de la Bambi, castigatoarele serii!
-
„Lectii de viata”, un nou format de tip reality show – fictiune, in curand la PRO TV
-
Next Star, 2 milioane de telespectatori! Emisiunea, lider de audienţă la nivelul publicului naţional şi urban