Connect with us
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, duminică, 22 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 23,1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu o medie de 4% rating şi 17,3% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 3,1% rating şi 13,2% share. Kanal D, locul 3 cu 1,1% rating şi 4,9% share, urmat de posturile Antena 3 şi Naţional TV.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 22 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 22 noiembrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 45,0% rating. PRO TV cu Filmul artistic 007: Partea lui de consolare a fost lider de audienţa cu 10% rating şi 22,1% cota de piaţă, urmat de locul 2, Antena 1 cu show-ul Ham Talent – 6,3% rating şi 13,9% share. Kanal D cu Roata Norocului s-a clasat pe locul 3 cu 3,4% rating şi 7,6% share, urmat de Prima TV şi Naţional TV.

Juriul HAM TALENT ANTENA 1

Juriul HAM TALENT ANTENA 1

Pagini: 1 2

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending