RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi, 22 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 17.0% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost pe primul loc cu cifre mai mari – 3.8% rating şi 22.3% share, în timp ce Antena 1 a cumulat o audienţă medie de 2.7% rating şi 15.9% share. Kanal D, locul 3 cu cifre uşor în creştere – 1.5% rating şi 8.8% share, urmat de postul Antena 3 şi Acasă.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 22 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Audiente TV pentru ziua de 15 octombrie 2015
- Audiente TV – Prime Time 16 octombrie 2015
- Audiente TV – Prime Time 17 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 18 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 19 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 20 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 21 octombrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 22.0% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 4.5% rating şi 20.5% share (Ştirile de la ora 17 + emisiunea La Măruţa), urmat de locul 2, Antena 1 cu Acces Direct, care a obţinut o audienţă medie de 3.9% rating şi 17.6% share. Teo Show de la Kanal D a înregistrat cifre mai mari – 1.5% rating şi 6.7% share, în continuare s-au clasat Disney şi Acasă.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 31.2% rating. Ştirile PRO TV cum era de aşteptat, locul 1 cu 8.9% rating şi 28.6% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a obţinut o audienţă medie de 4.8% rating şi 15.4% share. Pe locul 3 s-a clasat Kanal D cu principalul grupaj informativ prezentat de Simona Patruleasa – 2.1% rating şi 6.8% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.7% rating. PRO TV a fost lider absolut de audienţa cu serialul Las Fierbinţi – 14.8% rating şi 36.3& rating (plus Ştirile din Sport & Meteo), iar pe locul secund s-a clasat Antena 1 cu show-ul “Am ceva să-ţi spun” – 5.1% rating şi 12.6% share. Kanal D cu serialul turcesc “Un destin la răscruce” a totalizat 4% rating şi 9.8% share. În continuare s-au clasat Acasă şi AXN.

Firicel & Celentano
LAS FIERBINTI PRO TV
[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 22.0% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 4.5% rating şi 20.5% share (Ştirile de la ora 17 + emisiunea La Măruţa), urmat de locul 2, Antena 1 cu Acces Direct, care a obţinut o audienţă medie de 3.9% rating şi 17.6% share. Teo Show de la Kanal D a înregistrat cifre mai mari – 1.5% rating şi 6.7% share, în continuare s-au clasat Disney şi Acasă.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 31.2% rating. Ştirile PRO TV cum era de aşteptat, locul 1 cu 8.9% rating şi 28.6% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a obţinut o audienţă medie de 4.8% rating şi 15.4% share. Pe locul 3 s-a clasat Kanal D cu principalul grupaj informativ prezentat de Simona Patruleasa – 2.1% rating şi 6.8% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.7% rating. PRO TV a fost lider absolut de audienţa cu serialul Las Fierbinţi – 14.8% rating şi 36.3& rating (plus Ştirile din Sport & Meteo), iar pe locul secund s-a clasat Antena 1 cu show-ul “Am ceva să-ţi spun” – 5.1% rating şi 12.6% share. Kanal D cu serialul turcesc “Un destin la răscruce” a totalizat 4% rating şi 9.8% share. În continuare s-au clasat Acasă şi AXN.

Un destin la rascruce
KANAL D
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 22 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00
- Audiente TV pentru ziua de 15 octombrie 2015
- Audiente TV – Prime Time 16 octombrie 2015
- Audiente TV – Prime Time 17 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 18 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 19 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 20 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 21 octombrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
Comentarii
-
Program TV4 zile ago
Program TV pentru Antena 1 în perioada 22 – 28 ianuarie 2021
-
ADVERTORIALE3 zile ago
OFERTA ADVERTORIALE PREMIUM PE RADAR DE MEDIA
-
Program TV3 zile ago
Programul pentru KANAL D în săptămâna 25 – 31 ianuarie 2021
-
Program TV4 zile ago
Program TV pentru Happy Channel în perioada 22 – 28 ianuarie 2021
-
Vedete5 zile ago
Iuliana Beregoi, artista fenomen care ocupă primele locuri în topuri!
-
Program TV3 zile ago
Programul pentru PRO TV din săptămâna 25 – 31 ianuarie 2021
-
Program TV4 zile ago
Program TV pentru Antena Stars în perioada 23 – 31 ianuarie 2021
-
Seriale4 zile ago
“La răscruce”, cel mai nou serial turcesc vine la Kanal D!