Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi, 22 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 17.0% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost pe primul loc cu cifre mai mari – 3.8% rating şi 22.3% share, în timp ce Antena 1 a cumulat o audienţă medie de 2.7% rating şi 15.9% share. Kanal D, locul 3 cu cifre uşor în creştere – 1.5% rating şi 8.8% share, urmat de postul Antena 3 şi Acasă. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 22 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 22 octombrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 22.0% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 4.5% rating şi 20.5% share (Ştirile de la ora 17 + emisiunea La Măruţa), urmat de locul 2, Antena 1 cu Acces Direct, care a obţinut o audienţă medie de 3.9% rating şi 17.6% share. Teo Show de la Kanal D a înregistrat cifre mai mari – 1.5% rating şi 6.7% share, în continuare s-au clasat Disney şi Acasă.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 31.2% rating. Ştirile PRO TV cum era de aşteptat, locul 1 cu 8.9% rating şi 28.6% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a obţinut o audienţă medie de 4.8% rating şi 15.4% share. Pe locul 3 s-a clasat Kanal D cu principalul grupaj informativ prezentat de Simona Patruleasa – 2.1% rating şi 6.8% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.7% rating. PRO TV a fost lider absolut de audienţa cu serialul Las Fierbinţi – 14.8% rating şi 36.3& rating (plus Ştirile din Sport & Meteo), iar pe locul secund s-a clasat Antena 1 cu show-ul “Am ceva să-ţi spun” – 5.1% rating şi 12.6% share. Kanal D cu serialul turcesc “Un destin la răscruce” a totalizat 4% rating şi 9.8% share. În continuare s-au clasat Acasă şi AXN.

Firicel & Celentano LAS FIERBINTI PRO TV

Firicel & Celentano
LAS FIERBINTI PRO TV

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 22.0% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 4.5% rating şi 20.5% share (Ştirile de la ora 17 + emisiunea La Măruţa), urmat de locul 2, Antena 1 cu Acces Direct, care a obţinut o audienţă medie de 3.9% rating şi 17.6% share. Teo Show de la Kanal D a înregistrat cifre mai mari – 1.5% rating şi 6.7% share, în continuare s-au clasat Disney şi Acasă.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 31.2% rating. Ştirile PRO TV cum era de aşteptat, locul 1 cu 8.9% rating şi 28.6% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a obţinut o audienţă medie de 4.8% rating şi 15.4% share. Pe locul 3 s-a clasat Kanal D cu principalul grupaj informativ prezentat de Simona Patruleasa – 2.1% rating şi 6.8% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.7% rating. PRO TV a fost lider absolut de audienţa cu serialul Las Fierbinţi – 14.8% rating şi 36.3& rating (plus Ştirile din Sport & Meteo), iar pe locul secund s-a clasat Antena 1 cu show-ul “Am ceva să-ţi spun” – 5.1% rating şi 12.6% share. Kanal D cu serialul turcesc “Un destin la răscruce” a totalizat 4% rating şi 9.8% share. În continuare s-au clasat Acasă şi AXN.

Un destin la rascruce KANAL D

Un destin la rascruce
KANAL D

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 22 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 22 octombrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

IN Trending