Connect with us
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi 23 iulie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 14.1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 2,4% rating şi 17,2% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 2,2% rating şi 15,7% share. Kanal D, locul 3 cu 1,2% rating şi 8,7% share, iar topul este continuat de Antena 3 şi Acasă. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 23 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

Audiente TV 23 iulie 2015 - publicul comercial (2)

 

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 20.5% rating. Antena 1 a fost pe primul loc cu emisiunea Acces Direct – 4.2% rating şi 20.4% share, iar locul secund a fost adjudecat de PRO TV cu La Măruţa. Acasă şi Prima TV au ocupat poziţiile 3 şi 4, iar Kanal D cu Teo Show a obţinut cifre sub media staţiei – 0.9% rating şi 4.6% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 22.2% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu 5.6% rating şi 25.4% share, urmat de Observatorul de la Antena 1 – 3.8% rating şi 17.1% share. Naţional TV s-a clasat pe locul 3 cu 1.9% rating şi 8.6% share. Ştirile Kanal D au trecut pe locul 5, cu cifre sub media staţiei – 0.8% rating şi 3.6%.

În intervalul orar 20:00-22:00, TTV – 25.8% rating. PRO TV a fost pe primul loc cu Las Fierbinţi – 5.7% rating şi 22.2%, urmat de Antena 1 cu debutul noului sezon al emisiunii Splash, Vedete la Apă, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a obţinut o audienţă medie (pe intervalul orar menţionat, n.r.) de 3.9% rating şi 15.1% share. Kanal D a fost pe locul 3 cu 2.3% rating şi 8.8% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 23 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 23 iulie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending